Hoe kan je nou niet eens tijd hebben om een tijdschrift te lezen of iets op te eten? Als je elke keer iets geeft waar toch geen reet mee gedaan wordt had ik gezegd: fijne verjaardag, en een kaartje. Weliswaar opgestuurd natuurlijk want tijd om iemand thuis te ontvangen met een kadootje is er dan natuurljjk ook niet. En dan maar hopen dat ze wel tijd heeft om de brievenbus te legen en de kaart open te maken.
Is een e-book iets? Lekker lezen met de vakantie in het vooruitzicht. Als ze geen e-reader heeft, kan ze dit ook op tablet o.i.d. lezen.
Zeker geen cadeaubon, die verlopen bij mij ook vaak omdat ik het gewoon vergeet. Rete zonde vind ik dat!
Heeft ze wel tijd om het kado in ontvangst te nemen, als in; ga je bij haar op verjaardagsvisitie ? Ik Dat geval zou je een lunch of high tea kunnen doen. Bij sommige zaakjes kun je een high-tea of lunch ophalen voor thuis. Ik zit zelf ook niet zo te wachten op extra 'rommel voor in huis (ondanks dat ik niet perse klein woon). Praktische kados kunnen, afhankelijk van de band die je met elkaar hebt en je weet dat ze iets nodig heeft. (Zo kreeg mijn man van mijn moeder voor zijn laatste verjaardag o.a. een berg nieuwe sokken ) Andere ideen; - een (tijdelijk) abonnement op een tijdschrift. - een sierraad - een ontbijt aan huis - een luxe handgemaakte lekkernij (bonbons, koek, brownies, tegenwoordig heb je veel van dit soort zaakjes)
Ik zou gaan voor een kaart, heliumballon, bos bloemen en/of doos chocolade. Lekker afgezaagd maar dan heb je toch laten zien dat je aan dr gedacht hebt.
Tja, dan zou ik gaan voor praktische zaken. Maar dan moet je wel goed haar smaak weten, en of het nodig is. En dan moet je budget wel toereikend zijn. Denk aan: - dekbedovertrek - stapel handdoeken - mooie glazen of kopjes. Eigenlijk items, die wel in huis hebt, maar eigenlijk wel wat luxer kunnen. De bedoeling is dan wel dat ze dan wel haar oude spullen wegdoet. En vraag gewoon aan haar, wat zou je willen. En noem wat suggesties.
Echt leuke tips erbij, ik heb nu samen uitgebreid ontbijten voorgesteld, maar waarschijnlijk geen tijd het is niet persoonlijk (ze wil zelf even ontsnappen wat ik ook snap in haar situatie) en ik snap hoe het kan overkomen maar jullie kennen de situatie niet en die hoef ik hier natuurlijk ook niet uit te leggen. Ach dan geen kado, ik doe dat idd ook alleen als ik überhaupt word uitgenodigd eigenlijk anders gewoon kaartje
Heeft ze wel de tijd om het te vieren? Dus samen even wat drinken? Heel eerlijk als ze daar al geen tijd voor zou hebben zou ik een berichtje sturen met gefeliciteerd. Heel blij dat we geen cadeautjes doen alleen gefeliciteerd via een whats app Overigens wonen wij ook klein en zit ik ook niet te wachten op prul maar zou echt wel tijd maken voor een vriendin. Gewoon even samen wat drinken.
Hmmm... ik ken inderdaad de situatie niet, maar ik zou hier niet teveel moeite in steken. Als ze echt een goede vriendin is, kan ze toch ergens wel een uurtje vrij maken? Zo niet, dan niet! Maar dan zou ik ook even iets minder moeite doen en alleen een kaartje opsturen. Voor leuke dingen heeft ze geen tijd en voor iets in huis geen plek. Prima, dan niks
Dat kan toch helemaal niet meer? Volgens mij is het enige dat kan, is dat als ze verlopen zijn, je ze dan weer kan ‘terugkopen’ door er geld voor te betalen. Ik had dat met zo’n fashion bon. Was een jaar na kopen van die bon (zoiets) en die bon was 25 euro. Als ik er €5 afhaalde had ik nog €20 om iets te kopen.
Ik had dus nog een papieren bon laatst uit het jaar 2000 en die kon ik gewoon nog inleveren Bij H&M. 50 gulden omgezet voor €20
De wettelijke termijn is opgerekt van een geldigheidsduur van minimaal 1 jaar naar minimaal 2 jaar maar ze mogen nog steeds verlopen.