Wij zijn een dagje wezen skiën in Bottrop omdat hij gek is op skiën Niet voor zijn verjaardag maar omdat we 1 jaar getrouwd zijn.
Kaartjes voor een leuke cabaretier oid? Dagje weg naar iets leuks? Of een weekendje weg.. Dolce gusto heb ik met kerst vorig jaar gegeven, vond mijn man idd ook erg leuk (hij houd van lekkere koffie) Verder de traditionele; -luchtje -x box oid spel -iets van kleding -hobby gerelateerde spullen
Ik heb mijn man vorig jaar "vrienden van amstellive"gegeven. Afgelopen januari heen geweest. Hij vond het super. Nu wordt het waarschijnlijk een abbo op een visblad
Ik had laatst voor mijn man een grote canvas foto van onze hond gegeven. Stiekem een professionele foto laten maken en daarna dus af laten drukken. Hij was er stil van, gebeurd niet vaak.
Ik heb mijn vriend (hij is dan wel in de zomer jarig, weet niet of er in de winter daar ook iets te doen is) een nachtje Kurhause gegeven aan scheveningen strand. Flesje champagne van thuis meegenomen.. en om 12 uur snachts was hij jarig. Hij noemde het zijn mooiste cadeau ooit. Ik had zo'n nachtje goedkoper weten te scoren via internet.