Kreeg jullie kind een kado bij het halen van een zwemdiploma? Of hebben jullie het op een bepaalde manier gevierd? Ik kan echt niks leuks bedenken, help! Wat viel bij jullie kinderen in de smaak?
Wij geven bij het halen van hun A diploma een klein cadeautje van hooguit 10 euro. Een boek, een spelletje, oid. Net waar je het kind blij mee maakt. Bij het halen van hun B gaan we met zijn allen naar de Mac.
Hier een sporttas met naam en een handdoek met naam cadeau gedaan, omdat ze mocht kiezen welke sport ze wilde gaan beoefenen (naast zwemmen voor het B-diploma) leek een sporttas ons wel geschikt
Taart! Mama maakt taarten dus ze wil als ze haar diploma heeft een zwemdiploma taart met een zwembad en HET gat haha
Hij mocht kiezen wat hij wilde eten (mag ik dan ook voor uit eten kiezen?) dus twee x pannenkoekenboerderij. Bij A kreeg hij een duikbril (voor het vrijzwemmen) en bij B een doosje lego (hadden we nog 'over' van de decembermaand!)
Onze meid heeft bij elk zwemdiploma een boek gekregen. Ze is gek op lezen. En het is leuk voor later om te bewaren, we hebben voor in het boek iets geschreven.
Diploma A, duikbrilletje Diploma B, dolfijnen oorbelletjes Diploma C,???? straks op pad, want ze moet vanmiddag afzwemmen
Bij A: een barbie (die wilde ze toen heel graag ) Bij B: snorkelspullen (stond eigenlijk voor C op het lijstje, maar B duurde lang en haalde ze vlak voor de zomervakantie) Bij C: een handbal (omdat ze toen op handbal ging ipv op zwemles)
Het boek 'Morgen mag ik in het diepe' van Carry Slee & Dagmar Stam (of iets soortgelijks) vind ik ook een leuk cadeautje, maar die hadden we al. Of een dolfijnenknuffel ofzo, maar hier al knuffels genoeg.
voor A heeft ze twister gehad en een nieuw badpak voor B heeft ze van little live pets mama-uil met kind gehad voor C gaat ze een erg gave duikset krijgen (flippers, snorkel en bril)
Onze zoon krijgt voor B een rubberbootje. Hadden we al beloofd toen zijn zus voor B afzwom. Toen niet gedaan omdat ze dan niet samen konden gaan varen en nu straks wel. Morgen zwemt hij af voor A en krijgt hij de peddels (ter motivatie ) en een kleinigheidje. De oudste kreeg oorbellen bij A en voor B weet ik het niet meer 😳
Hier wilde ze graag naar de Mac D, dus bij A & B daar gaan eten. van opa en oma bij beide keren afzwemmen een klein cadeautje, * nagellaksetje, schetsboek, douchefoam, leesboek. En nu is ze bezig voor diploma C, .. wat dat wordt weten we nog niet. Mogelijk toch weer die Mac
Na het diplomazwemmen, wat van 12.15 tot 13.00 uur duurde, zijn we met ons gezin en beide opa's en oma's naar mc donalds geweest. Kadootje was verschillend, afhankelijk wat hij op dat moment nodig had of graag wilde hebben. De eerste keer nog geen 10 euro, de 2e keer was het bijna 25 euro.