Och en wee... manlief heeft een snotneus. Meneer gedraagt zich of hij op sterven na dood is. De neus wordt elke 10 seconden met veel geluid opgehaald, waarna een diepe zucht volgt. 't Arme schaap is tot niets meer in staat. Zal ik straks dan maar een lekker bedje op de bank voor hem maken? En verse sinaasappeltjes voor hem uitpersen? Zuster Clivia to the rescue!
Wahahaha ... Hebben wij dezelfde man? Als die van mij verkouden is, heeft hij naar zijn idee ook gelijk een hele zware griep te pakken en doet hij ook heel erg zielig. Als wij vrouwen ziek zijn, draait de wereld ook gewoon door en wordt er ook nog van alles van ons verwacht. Ach ja, wij vrouwen zijn gewoon van het sterkere geslacht . Beterschap ermee in elk geval.
hahaha mannen zijn echt grappig als ze verkouden zijn.. tis idd wat jij zegt; ze gedragen zich alsof ze op sterven na dood zijn.. kzou je mannetje maar goed verzorgen Nou succes zuster Clivia
Ahhhh zielig Ik zou hem maar lekker verwennen, kopje thee, dekbedje op de bank Beterschap. Liefs wolly
Hahahaha... erg he... de wereld vergaat! Gelukkig is mijn mannetje bijna nooit ziek en als hij ziek is stelt hij zich niet aan
haha, herkenbaar. Mijne doet ook altijd superzielig bij een verkoudheidje....steeds zo`n diepe zucht, van: "zie je niet hoe zwaar ik het heb....". Gelukkig hoeven mannen geen kinderen te baren, dan waren we snel uitgestorven, denk ik!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh zielig.. schop onder zn kont moet hij hebben! gelukkig zijn wij altijd heel sterk als we ons wat minder voelen
Ik zou als ik jou was vast t telefoon nr van het ziekenhuis en n vlucht koffertje met inhoud enzo klaar leggen. Straks krijgt hij er keelpijn bij ofzo...
absoluut herkenbaar! die van mij heeft ooit voor een ontstoken oog eerst zijn moeder en toen de huisarts gebeld.. hij heeft toen bij de ha een zalfje (jawel!) gehaald. we waren toen pas een maandje bij elkaar, ik wist niet wat me overkwam! gewoon schoonmaken met gekookt afgekoeld water doet een hoop. heb hem duidelijk gemaakt dat ik wel iets meer "mannelijkheid" van hem verwacht op dat gebied.
die van mij voelt een griepje altijd aankomen zegt ie. Hij begint dan ook ruim van te voren, vitaminepreparaten, paracetamol enz enz te slikken. Want ow wee als hij ziek wordt. Ik herken het verhaal ook helemaal dus.
Als die van mij zegt: op mijn werk zijn er heel veel zieken, dan weet ik dat hij ook gauw ziek is. Overigens is hij niet een type wat de deur platloopt bij de dokter. Dat doet mijn vader dan weer om het minste of geringste. Mannen!