slecht eten s'avonds

Discussie in 'De lounge' gestart door dianne, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Hoi Dames,

Ik ben een slechte eter. Vooral het avond eten hoef ik niet. Ik kook natuurlijk elke avond voor mijn man en zoon. Ik ben echt blij als ik alleen de groente op heb. Nu ik zwanger ben neem ik elke dag een vitaminepil, maar gewoon goed eten is natuurlijk veel beter. Ik benieuwd of hier meer dames zijn die slecht eten of iets anders nemen ivp van de warme maaltijd. En wat doen jullie om genoeg vitamines binnen te krijgen? ( ik eet wel elke dag voldoende fruit)

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    oeps misschien had ik hem beter bij gezondheid kunnen plaatsen, sorry!

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hmm, ik houd ook niet heel erg van groente, maar ik wil wel het goede voorbeeld geven aan mijn kinderen. Zou een beetje raar zijn als ik van hen wel verwacht dat ze hun eten opeten als ik het zelf niet zou doen. Dus een beetje doorbijten denk ik dan. misschien iets minder opscheppen?

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    je hebt helemaal gelijk. Het probleem is hem niet dat ik het niet lust. maar dat ik het gewoon niet weg krijg. Ook niet als ik muisje hapjes op schep.

5. 894hi

894hi Niet meer actief

neem een stoomkoker dan hang je zelf niet steeds boven die pannen mischien dat je dan meer "trek" krijgt ofzo

stoomkoker doe je alles in je zet het wekkertje en je loopt weg

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik heb in de tijd dat ik even zwanger was geen avond eten meer gemoeten, en nu dat het vruchtje weg is heb ik het nog steeds,, vooral met rijst Bleeeeeee..

het hoeft echt even niet meer,, alleen dingen die echt afwijken van een normaal portie eten ( pannenkoeken, spaans of japans ) wilt dan nog wel maar dan iets van twee happen,,

hou het anders even bij een goed ( zelfgemaakte ) soep en een broodje, salade ,, dat doe ik ook als het echt even niet gaat..

xxjes en succes

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik had dat heel erg toen ik zwanger was. Warm eten kreeg ik gewoon niet naar binnen. Vooral 's avonds niet. Bij de lunch lukte het soms wel, dat probeerde ik dan ook. Verder heb ik me helemaal scheel gegeten aan (rauwe) paprika, wortels, sla etc. :)

Verder heb ik veel tomaat-groentensap van appelsientje gedronken. Dan krijg je ook een hoop groente binnen.
    En ik lustte het over de avond heen soms wel een beetje. Ik liet gewoon m'n eten koud worden en 'snoepte' daar de hele avond van. Als ik dan naar bed ging kwam ik erachter dat ik alsnog best een redelijke portie had gegeten :)

Succes!

8. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    dank voor de tips meiden, Ik hoop dat het na de zwangerschap over is..

Deel Deze Pagina