kado

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door kimbloempje, 19 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimbloempje

19 okt 2007
    16
    0
    0
    Vraagje, Wij hebben een geweldige lieve goede kraamhulp en we willen haar een kado geven als z gaat. Heeft iemand een leuk idee of tip waar ik iets kan vinden?

groetjes Kim

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Wij hebben haar een vvbon gedaan...heel afgezaagt maar kon ze wel iets halen wat ze zelf nodig heeft...

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik krijg meestal bloemen of chocola. Vorig gezin kreeg ik een verwenpakketje van dove. Ik krijg ook wel eens een etos of douglas bon. 1x hebben ouders bij de bonte koe (chocolaterie) een hart laten maken met de naam van het kindje erop en de geboortedatum en allerlei bloemetjes van marsepein. Maar ik geloof dat dat een vrij duur kado was. O ja ik krijg ook wel eens een fotolijstje met een foto van mij met de baby. Die vind ik ook altijd erg leuk en plak de fotos ook altijd in een album.
    Heb je hier iets aan?

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    wij hebben een fruitmand gegeven. Onze kraamhulp lette best op haar lijn en ging ook binnen een paar maanden trouwen, dus gaven we lekker iets gezonds!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

er was hier een topic over in de lounge met ook heel leuke ideetjes! misschien zitten er nog andere leuke tips voor jou bij

6. ik heb haar ok chocola gegeven vond ze leuk

7. Samama

Samama Niet meer actief

Ligt eraan wat voor kraamhulp ik krijg ;) Denk dat ik een Etos bon geeft, kan ze het lekker uitgeven aan zichzelf.

8. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.534
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Wij hadden 2 kraamhulpen na elkaar, de eerste hebben we een bos bloemen gegeven, de 2e een paar dingen van Dove. En beide een geboortekaartje.

9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    het hoeft niet altijd een cadeau te zijn ik vind het zelf altijd erg leuk als je een kaartje krijg met een verhaaltje van blijk van wardering, met een foto en geboorte kaartje. Het is ook altijd erg leuk als je van de kinderen een tekening krijgt of iets wat ze hebben gemaakt speciaal voor jou :eek: .
    Heb 1 keer gehad dat een kindje een heel kunst werk voor me had gemaakt op school... nou dan smelt ik als ik dat krijg.....

liefs

Deel Deze Pagina