Lampe berger do's en don'ts

Discussie in 'De lounge' gestart door ZsaZsa, 4 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Vanmiddag een leuke cadeau bon gekregen en daarvoor een lampe berger en wat geuren besteld.
    Oa een met kaneel een met citrus en de fresh linnen geur

Welke geuren zijn nog meer aan te raden? En is een nieuw lont voor elke geur een aanrader?

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    De lolita lempicka vind ik erg lekker.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    De neutrale geur zou ik altijd een fles in huis halen... Veel geuren vind ik persoonlijk erg sterk... Om aan te lengen dus. Plus om te branden als je gaat wisselen van geur

Jo79 en NiekeKris vinden dit leuk.
  4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dit.

Zeeeeker mengen, anders te sterk.

5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Je hebt mijn beide favo geuren besteld! Daarnaast ben ik gek op de lolita lempica geur. Heb je geen lampe verkooppunt in de buurt? Dan kun je alles zelf ruiken want smaak en geur zijn zo persoonlijk.
    Ik gebruik niet voor elke geur een apparte lont. Ze adviseren na geurwissel eerst wat neutraal te branden maar dat doe ik ook niet. De eerste paar minuten ruik je een mix van geuren en na 10 minuten ruik je gewoon de nieuwste geur die erin zit. Dat doe ik inmiddels 9 jaar zo.

6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

@ts dit bedoel ik dus met dat smaken en geuren zo persoonlijk zijn want ik meng zo goed als niets met neutraal omdat ik de geuren lekker vind van zichzelf en niet te sterk.

7. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Hier fan van de Lolita Lempicka, coco manoi, en nu zit er sinaasappelkaneel in.
    Als ik wil veranderen van geur dan brand ik ook even de neutrale geur.

Ik ben echt fan. Geen vervelende etensluchtjes meer in huis. Even de brander een half uur aan en weg geurtjes

8. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Neutraal ook besteld

9. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of en waar er een verkooppunt hier is. Dat zal ik eens onderzoeken.
    Hopelijk heb ik het voor het weekend binnen

10. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.273
    25.745
    113
    Ik meng niks, heb ook geen neutral in huis. Ik laat een geur in de lamp gewoon helemaal opbranden aan het eind, zodat de lont vanzelf droog is. Dan doe ik er een nieuw geurtje in. Dat gaat prima en zonheb ik geen neutral nodig (scheelt weer een hoop geld).

mijn favoriet is sinaasappel/kaneel. Ik heb nu ook een klein flesje festive cinnamon in huis gehaald. Ook andere geprobeerd en die waren soms wel lekker, maar nooit lekkerder dan mijn favoriet. Lolita lempicka vindt ik niet heel bijzonder. Ik moet nog een frisse citrusgeur proberen, maar dat doe ik liever in het voorjaar.

11. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Ja de lolita is heeerlijk! Ook als autogeurtje.

12. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    De sinaasappel kaneel wil ik denk ik ook.
    Ik zit in een kaneel fase :|

Luna86 vindt dit leuk.
  13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    #13 Jo79, 5 nov 2020
    Laatst bewerkt: 5 nov 2020
    Zo doe ik het ook.

Bij de Bijenkorf kun je snuffelen. Al leken ze laatst minder keuze te hebben dan daarvoor.
    Ik heb er nu Tuberose in, ook wel een lekker, zacht geurtje.

Adje vindt dit leuk.
  14. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Amber powder is de geur van het disneylandhotel.

Andere geuren nog niet geprobeerd

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik zoek juist een kamer geur zonder sinasappel. Ik krijg van sommige geuren ook al Verdun ik het gigantische migraine.

Op dit moment een best sterken geur die naar een bekend parfume ruikt alleen kan ik mijn eigen die naam niet herinneren. Mischien iemand hier?

Precious rosewood

16. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Wij hebben nu sinds 3 weken een lampe, maar ik heb het idee dat die niet meer zo goed 'werkt' als in het begin. Toen rook de hele woonkamer ernaar en rook je ook echt geen etensluchtjes meer. Nu ruik ik sochtends toch echt weer de lucht van het avondeten van de avond ervoor, nu net is die ook aan geweest maar ik heb nu zelfs het idee dat ik het avondeten nog ruik :rolleyes: zo jammer want daarvoor hebben wij hem juist gekocht. Iemand enig idee waar dit door kan komen?

17. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Ik heb hem binnen. De festive cinnamon is mij iets te zoet maar ruikt wel heel luxe.

Ik ga denk ik toch meer voor de frisse citrus geuren

18. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    #18 Vitamientjuh, 6 nov 2020
    Laatst bewerkt: 6 nov 2020
    Door jullie ben ik even gaan googlen :D. Weet iemand hoe vaak je dat lont moet vervangen? Waar kan je dat lont kopen? Ik keek even op de site van de bijenkorf maar daar zag ik ze niet.
    En na hoeveel uur/minuten ruik je de geur? Ik durf het niet echt te kopen omdat ik 'bang' ben dat het een dure grap is :roflmao:. Dat ik elke week een flesje en lont moet kopen.
    Edit ik heb verder gezocht en ik heb mijn antwoorden al. Ik vraag me alleen af hoe jullie dat doen als jullie een andere geur gebruiken. De lamp weer legen en een nieuw lont erin?

19. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Lont vervang ik niet. Pas al vuursteen kapot is

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  20. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    De verpakking zegt vervangen na 200 keer branden of jaarlijks.

Nieuwe lont hoeft 'niet met elke geur hoorde ik

Deel Deze Pagina