Leuke kadobon gekregen hier. Die ik echt aan mijzelf wil uitgeven. Van 100 euro. Wil er echt iets van kopen dat je denkt yes gaaf. Maar geen idee wat haha. Heeft ook totaal geen haast maar wat zouden jullie ervan kopen? (Het is er een die ik bij heel veel winkels kan inwisselen moet hem alleen eerst inwisselen op internet)
Ik zou er een dagje sauna voor boeken. Een dagje mini vakantie noem ik dat. Iets blijvende zou ik voor bijv kijken voor; Een mooie tas Mooie oorbellen of armband Mooie zomer schoenen
Ik zou iets hobby-gerelateerds kopen. (koken/bakken/muziek) En anders een workshop om iets te leren wat ik nog niet kan (iets creatiefs bijvoorbeeld).
Ik vind de armband met geboortestenen van Vedder & Vedder erg leuk (alleen heb ik er 3 uit augustus, waardoor het effect niet zo heel leuk is…). Ik heb ook een ketting van ze die ik heel leuk blijf vinden.
Ligt echt helemaal aan wat je leuk vindt denk ik. Ik heb vorig jaar ook zo'n kadobon gekregen en ik wilde heeeeel graag een pressure cooker al een hele tijd maar vond het een te grote uitgave, dus die heb ik daarvan (met nog wat bijleggen) gekocht.