Blije gezichtjes en een heerlijk ontbijtje op bed. Ik besef me vandaag nog eens extra hoe bevoorrecht ik ben.. Helaas is moederdag niet voor iedereen een dag om te vieren. Ik wil iedereen die ongewild kinderloos is en een moeder of kindje moet missen een hart onder de riem steken.❤️
Wat lief en sluit me volledig hierbij aan. Dikke knuffel voor iedereen die ongewild kindloos is en voor iedereen die vandaag iemand mist. Heb zelf mijn moeder nu bijna 2 jaar geleden verloren en kan vandaag alleen maar huilen.. gemis is enorm
Knuffel ❤️ Hier het gemis van schoonmoeder. Nog zo vers. Desondanks een fijne ochtend. Ik wilde overslaan, maar mijn man heeft doorgezet. Lief ontbijtje en cadeautje van de kinderen.
Ik vond Moederdag dit jaar echt een ding. Een kennis van mij is vrijdag overleden. Ze laat 3 kleine kindjes achter. Mijn hart is echt gebroken voor de kindjes haar man en haar moeder
Wat lief❤️ Hier was moederdag een dag waarop alle emoties eruit kwamen van de afgelopen dagen. Woensdag is mijn schoonmoeder overleden en gisteren de condoleance. Het was hier dus niet echt moederdag.