hoi meiden, vanavond tweede avond dat mijn vriend niet mee eet vanwege werk, nu heb ik een zoontje van 2 die niet heel veel eet. wat eten jullie als je alleen bent met je kind?
Dan is het feest en eten we pannekoeken of gaan we samen naar een eettentje of mac. In ieder geval maken we het speciaal. Die van mij lust ook niet veel maar buiten de deur gaat het allemaal net wat makkelijker.
Pasta of ik maak toch gewoon een prakkie met een kleine bloemkool, een paar aardappeltjes en taartaar
hier gebeurt het haast nooit, dus wij doen dan wat speciaals meestal. Maar hier een supergoede eter, dus als het vaker zou voorkomen zou ik gewoon normaal koken als anders
Als ik alleen ben met de kinderen eten we vaak wel makkelijk. Iglo heeft een heel lekker diepvriesmaaltje in een zak. Pasta met spinazie, kip, boursin en pijnboompitten. Die is echt lekker en de kids zijn er dol op. Soms ook gewoon een tosti ofzo. Meestal zet ik ze even voor de tv als ik wat maak en dan geef ik ze stukjes komkommer en paprika, krijgen ze toch nog pitamientjes binnen
Hier gisteren patat.. Ik stelde krieltjes, hamburger (vers) voor. Mijn kleuter kwam op patat. Op mijn opmerking "dat is niet zo gezond", gooide hij sperziebonen in de strijd. Dat werd dus ovenfriet, hamburger en bonen. De jongste kreeg een gewoon gekookt aardappeltje bij de sperzieboon. Vanavond lasagne voor 2. En de kleinste een potje. Kan ik mooi mini voeren als ons eten in de oven staat..
Hier ook al de hele week alleen met de kids, dus ik kook gewoon aardappels met groente en vlees, vanavond maak ik macaroni. Ik zet ook altijd een bord klaar voor als vriendlief thuiskomt. En morgen is hij 2 uur in de middag klaar en dan maak ik juist lekker zelfgemaakte frietjes met hamburgers haha
Als mijn man langer weg is dan een dag kook ik gewoon als normaal. Anders maak ik wel eens samen met de kids verse pizza of eten we een boterham met omelet met groenten of een gevulde soep op zo met een tosti
Ons ventje eet ook erg weinig, dus heb ik vaak geen zin om te koken. Dus bel ik vaak mijn moeder op of ze het leuk vindt als wij komen eten.....Lekker makkelijk!
Iets makkelijks zoals een pizza uit de oven, patatje, tosti of zoiets. Koken doe ik dan nooit. Maar als mijn vriend moet overwerken wat regelmatig voorkomt dan nodig ik mezelf uit bij mijn ouders of schoonouders om daar te eten
gisteren gewoon aardappels groente en vlees en vanavond moet papa ook tot laat werken en worden het patatjes met iets van bonen ofzo
Vaak een eenvoudige pasta of zo, of als ik er van te voren over na gedacht heb, kook ik de dag ervoor wel eens wat extra's. Als hij langer dan een dag/paar dagen weg ik, dan kook ik gewoon.
goed gevulde soep met een maaltijdsalade of iets wat papa niet lust, zoals pasta of bami. smullen!! Hier gemiddeld 2 keer per week alleen met de kids tijdens avondeten.
Ik maak weleens aardappelpuree met een potje groente van bonduelle ofzo. Lekker snel en ook nog gezond.