wat eten jullie als je alleen bent met de kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden,

vanavond tweede avond dat mijn vriend niet mee eet vanwege werk, nu heb ik een zoontje van 2 die niet heel veel eet. wat eten jullie als je alleen bent met je kind?

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dan is het feest en eten we pannekoeken of gaan we samen naar een eettentje of mac. In ieder geval maken we het speciaal. Die van mij lust ook niet veel maar buiten de deur gaat het allemaal net wat makkelijker.

3. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hier standaard pannekoeken als papa er niet is :D

dat is ongeveer 1 x per 1,5 week

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Pasta of ik maak toch gewoon een prakkie met een kleine bloemkool, een paar aardappeltjes en taartaar

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben altijd alleen met mijn zoontje dus hier gewoon koken :)

6. tulip

tulip Niet meer actief

hier gebeurt het haast nooit, dus wij doen dan wat speciaals meestal. Maar hier een supergoede eter, dus als het vaker zou voorkomen zou ik gewoon normaal koken als anders

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dan iets heel simpels. Pizza uit de oven ofzo.

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Als ik alleen ben met de kinderen eten we vaak wel makkelijk. Iglo heeft een heel lekker diepvriesmaaltje in een zak. Pasta met spinazie, kip, boursin en pijnboompitten. Die is echt lekker en de kids zijn er dol op.
    Soms ook gewoon een tosti ofzo. Meestal zet ik ze even voor de tv als ik wat maak en dan geef ik ze stukjes komkommer en paprika, krijgen ze toch nog pitamientjes binnen;)

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier gisteren patat.. Ik stelde krieltjes, hamburger (vers) voor. Mijn kleuter kwam op patat. Op mijn opmerking "dat is niet zo gezond", gooide hij sperziebonen in de strijd. Dat werd dus ovenfriet, hamburger en bonen. De jongste kreeg een gewoon gekookt aardappeltje bij de sperzieboon.
    Vanavond lasagne voor 2. En de kleinste een potje. Kan ik mooi mini voeren als ons eten in de oven staat..

10. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Hier ook al de hele week alleen met de kids, dus ik kook gewoon aardappels met groente en vlees, vanavond maak ik macaroni. Ik zet ook altijd een bord klaar voor als vriendlief thuiskomt. En morgen is hij 2 uur in de middag klaar en dan maak ik juist lekker zelfgemaakte frietjes met hamburgers haha ;)

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier kook ik dan gewoon, ben elke doordeweekse dag alleen met de kids ;)

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Als mijn man langer weg is dan een dag kook ik gewoon als normaal. Anders maak ik wel eens samen met de kids verse pizza of eten we een boterham met omelet met groenten of een gevulde soep op zo met een tosti

13. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ons ventje eet ook erg weinig, dus heb ik vaak geen zin om te koken. Dus bel ik vaak mijn moeder op of ze het leuk vindt als wij komen eten.....Lekker makkelijk!

14. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Iets makkelijks zoals een pizza uit de oven, patatje, tosti of zoiets.

Koken doe ik dan nooit.

Maar als mijn vriend moet overwerken wat regelmatig voorkomt dan nodig ik mezelf uit bij mijn ouders of schoonouders om daar te eten ;)

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik eet 5 avonden alleen met mijn kids en wij eten gewoon normaal gezond

16. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    gisteren gewoon aardappels groente en vlees en vanavond moet papa ook tot laat werken en worden het patatjes met iets van bonen ofzo :D

17. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Vaak een eenvoudige pasta of zo, of als ik er van te voren over na gedacht heb, kook ik de dag ervoor wel eens wat extra's. Als hij langer dan een dag/paar dagen weg ik, dan kook ik gewoon.

18. Gewoon normaal.. niet anders als anders.. want pappa is er 4 avonden niet meestal..

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    goed gevulde soep met een maaltijdsalade of iets wat papa niet lust, zoals pasta of bami. smullen!! Hier gemiddeld 2 keer per week alleen met de kids tijdens avondeten.

20. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik maak weleens aardappelpuree met een potje groente van bonduelle ofzo. Lekker snel en ook nog gezond.

Deel Deze Pagina