Ik kijk net in mijn kast en besef dat ik wel 1 shirtje maat 50 heb en een pyama . rest is allemaal 56. mijn vorige zoontje was ongeveer 3400 gram en 51cm en vermoed dat deze man niet veel gaat verschillen. kan ik het doen met 56, of zal ik toch nog 50 erbij halen ?
Ik zelf zou nog een paar setjes bijhalen. 2/3 setjes. Mocht blijken dat deze mini ook die maat heeft kan er altijd nog wat bij gehaald worden .
Ik zou er wel nog een paar setjes bijhalen hoor. Mijn zoontje was 3410 en 48 cm bij z'n geboorte en hij verzoop nog in 56.
Ik heb niks in 50, als het zo is dat ze 50 heeft haal ik het wel bij. Maar aangezien wij beide groot zijn, krijgen wij geen mini baby van onder de 50cm
Ik zou ook een paar setjes maat 50 bij kopen. De meeste kindjes verzuipen bij geboorte nog in maat 56. Mijn zoontje was 51cm en 3255g en verzoop nog zowat in maat 50
Ik ben zelf maar 1.67 verder weet ik het echt niet meer wat zoonlief aan had, dit is namelijk 14 jaar geleden haha
Hier maar 2 weekjes maat 50 aangehad was 52 cm en 3900 gram vind zonde had 2 pakjes van h en m in maat 50 heb die vaak aangehad en deed ook wel 56 aan. Nu is 9 weken en zin in maat 62. Heb nog veel 56 wat niet veel gedragen is hij was vorige week 58 cm en 5600 gram.
onze dochter was 52 cm en 3940 gram en heeft nog een aardig tijdje maat 50 aan gehad zou dus nog wel wat bijhalen.. Nu aan het wachten op ons 2de kindje benieuwd hoe het deze keer gaat
Hier een moppie van 49 cm en 3470 gram, maar 50 was al aan de ruime kant bijna 4 weken in 50 gezeten met de laatste week ook al wat kleiner vallende 56 Zou dus toch wel voor totaal 3 of 4 setjes in 50 zorgen... Ik vond het zelf zoooo leuk om de eerste dagen steeds nieuwe kleren aan te doen
Wij zijn ook beide groot, en onze zoon was 49 cm en 3210 gram.. Nu ruim 3 weken oud en hij zit nog steeds in maatje 50, alleen de mouwen van zijn rompers worden een beetje kort. Verder is alles nog redelijk aan de grote kant.. Ik zou zeker een paar setjes halen. was blij dat wij het in huis hadden in ieder geval
Wat de rest zegt idd Zoontje was 3600 gram en 51 cm en heeft ongeveer een maand in maat 50 gezeten. Het verschilt overigens ook enorm per merk, ook iets om op te letten
Zie slim om toch eens na te vragen haha. dan komt er nog wat maat 50 pakjes bij. Bedankt voor jullie berichtjes
Hier was ons mannetje bij de geboorte bijna 3600 gram en 51 cm, heeft toch nog 3 weken maat 50 gedragen dus zou wel een paar dingen bijhalen.
Tegen mij werd door veel mensen gezegd dat ik niet te veel maat 50 moest halen want dat had je toch bijna niet nodig. Nou zit mijn zoontje met zeven weken nog in maat 50, dus nog flink wat gekocht daarna Al verschilt het inderdaad heel erg per merk, de merken die klein vallen passen hem nou net niet meer.
Ik zou nog 1 setje in maat 50 halen, voor de zekerheid. Je man kan nog wel bijhalen, mocht dat de maat zijn van je kleintje. Je weet het nooit... Ik was 57 cm bij de geboorte en mijn zoon maar 46 cm. Moest ik zelfs nog prematuurkleertjes laten halen. .
Ik had niks in maat 50.. alleen maar maat 56.... en maar 3 pakjes en rompers.... bleek dat zl een klein mannetje was... was 47 cm en 3025 gram. Op maandag maar ml naar de winkel gestuurd om kleertjes te kopen. Met 3 pakjes kom je wel uit, als je de wasmachine overuren wilt laten draaien We hebben 8 weken in maat 50 gezeten.