Een goede vriendin van mij is zwanger. Ik ben afgelopen week met haar mee geweest naar de 2e echo. Graag wil ik een kadomand maken met verschillende kadootjes. Dus ik zoek inspiratie. Hoeveel kadootjes en wat?
Wat super leuk! Ook bijzonder dat je mee bent geweest. Mijn moeder heeft dat ook voor mij gedaan en vond het super leuk. Ik mocht ongeveer elke maand een cadeautje open maken. Moet even denken wat er allemaal in zat. Crème voor mijn lijf van switsal Kleine doosje duplo Een bijzondere uitgave van een munt Zilver bestek van dikkie dik Rammel knuffel van dikkie dik Voorleesboek dikkie dik Bordje met schaaltje Slabbetje Je kan verder nog denken aan wat lekkers, lekkere thee. Het lag bij mij in de commode en vond het echt super leuk om te krijgen. Elke keer weer benieuwd wat er in zat.
Leuk! Ik zou niet alleen wat voor de baby erin stoppen maar ook voor je vriendin. Denk aan een: Tijdschrift Lekkere bodylotion(je zal vast weten of ze hier van houd) Iets voor onder de douche. Relax dingen, thee, chocola, wijn. Voor de baby: Een eerste potje worteltjes en/of fruit. Bestekje Slabbertje Zwitsal of een ander merk. Xxl hydrofieldoek Spenenkoord Bij Kruidvat heb je ook vloeibare babyzeep in een nijntje ook supertof om te krijgen Zou 14 cadeautjes doen 7 om 7 voor elke dag in de kraamweek. Of voor de eerste 10 dagen.
Ik heb gemaakt Voor de 6 maanden een mand Baby Maand 3> romper met tekst <flauwe tekst > Maand 4> voedingskussen Maand 5> Slabbeers, hydrofiele luiers Maand 6> Zwitsal pakket Maand 7>Fisher Price speelgoed Maand 8> eetservies Maand 9>;boxkleed naar keuze Voor mama Maand 3> crème voor strepen Maand 4> snoepjes pakket( had hier zin in) Maand 5> pretecho Maand 6> oppas bon voor 24 uur [strippenkaart] Maand 7> klein pakket rituals Maand 8> spulletjes voor de voeten, voetbad en crème en nagels Maand 9> ontbijt na de bevalling Duur maar het gaat om mijn beste vriendin!