Zit wel iets in, maar als je kijkt naar de uitleg van de spellen moeten ze op de dieren tikken binnen een bepaalde tijd. De dieren worden dan benoemd in het engels en de moeten ze dan opzoeken. Maar goed, het lijkt mij voor mijn oudste wel helemaal geweldig. Als ik de filmpjes zo bekijk en de serie zie sluit het wel aan bij wat hij leuk en interessant vind.
Precies, het moet ook gewoon bij je kindje passen...maar dat geld echt voor al het speelgoed. Als ik kijk bij mijn nichtje van 4, daar staat het hele huis vol roze/paarse plastic 'troep'...daar krijg ik echt de kriebels van...zoveel. Daar zou mijn dochter niks mee kunnen. Wij hebben weer veel puzzels/boeken en houten speelgoed, maar dat vinden hun voor mijn nichtje weer niks.... prima, ieder zijn ding
Wat jullie ook zeggen: ieder kind is anders en de interesses dus ook. Ik krijg af en toe speelgoed van mijn nichtje voor mijn dochter, maar daar vindt ze niks aan. Ze kan een heel spel spelen met 4 little pony's en een houten poppenhuis. Maar speelgoed met drukknoppen en geluid vindt ze, tot nu toe in ieder geval, niets aan.