Hoihoi, van de week ga ik op kraamvisite en de baby in kwestie heeft een grote broer van een jaar of 4/5. Nou lijkt het me wel leuk om voor hem ook een presentje mee te nemen, maar heb echt geen flauw idee wat jochies van die leeftijd leuk vinden??? Het mag een paar euro kosten, echt een kleinigheidje.
Vaak vinden ze (vinger)verf of spulletjes van Cars ook erg leuk. Wel heel attent dat je voor hem ook iets mee wilt nemen.
Dit is grappig! kinderscheerschuim van ses. kun je kopen in de speelgoedwinkel en dan kan hij samen met papa het gezicht scheren want hij is nu al een grote jongen omdat hij een broertje/zusje heeft......
ja klei dacht ik ook aan, of zandbakspeeltjes. bij de Action heb je ene leuk zakje met bootjes, schepjes, zeefjes voor 5 euro ofzo.
Leuk dat je wat voor de oudste meeneemt! Dat deden ze hier ook vaak. Klei, playmobiel (daar heb je oo kleine dingen van), speelgoed voor in de tuin of een boekje. Veel leuke dingen en goedkoop zijn te koop bij de Action of de Wibra.
Bij de Wibra hebben ze nu een heel groot waterpistool voor maar 3,99! Heb ik gister ook voor m'n broertje gehaald!
ik weet niet of hij lego leuk vind? misschien kan je een klein doosje lego van een paar euro meenemen?
Mijn zoon (oktober wordt hij 4) is gek op tractors, vrachtautootjes, graafmachines van dat gewone plastic wat ook in de zandbak kan. Heb je al voor een paar euro bij de Action. En bellenblaas is ook zwaar favoriet.