kadootje kraamverzorgster

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door giebel, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Ik had 2 kraamhulpen, 1 was herintreder en liep mee met de ander, 2 super vrouwen waar ik veel aan heb gehad!
    Heb ze allebei een doos merci, geboortekaartje en geboortesuiker gegeven :)

2. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Onze kraamverzorgster was helemaal verbaasd dat ze een cadeaubon kreeg (VVV bon 10 of 15 euro ofzo). Als we haar dit keer weer krijgen kan ze hetzelfde verwachten. Bij een ander hangt het ook af van hoe alles verloopt en hoe de klik met elkaar is.

3. daneace

daneace Lid

30 okt 2012
    82
    0
    0
    Wij hebben een da bon gegeven, een geboortekaartje en een foto van haarzelf met onze dochter. hier was ze erg blij mee!

4. kizroj

kizroj Lid

6 jan 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden ook een hele lieve kraamverzorgster en hebben een mooi kaartje gekocht en allebei een eigen tekst geschreven, dat wij blij met haar zijn geweest en wat wij goed vonden.
    Hebben nog een pakje merci en een fles wijn gegeven ( ik had haar even op facebook opgezocht en zag dat zij witte wijn lekker vind);)
    Zij was er heel blij mee.

5. Teentje

Teentje Lid

14 aug 2014
    59
    1
    8
    Kraamverzorgende
    Haarlem
    ik ben zelf kraamverzorgster en ik moet zeggen wat ik het aller leukst vind is om ook een geboorte kaartje te krijgen en een dankjewel :) 9 van de 10 gezinnen vergeten dankje te zeggen namelijk :p

6. Cabb

Cabb Niet meer actief

En ik had vantevoren in het boekje van de oragnisatie gelezen dat ze geen cadeaus aan mochten nemen dus hebben we ook niet gedaan... Kwam er pas later achter dat het blijkbaar wel gewoonte was... Maar heb wel tegen dr gezegd dat ik dr super vond en bij een volgende weer om haar zou vragen en dankjewel.

7. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bonbons, een bloemetje en een kaartje. De volgende keer wil ik haar weer, wat een topwijf was dat!

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik wil mijn kraamhulp de volgende keer niet weer en heb er geen seconden aan gedacht om haar iets te geven.
    Allereerst doet ze gewoon haar werk, wat ze hoort te doen en daarvoor wordt ze betaald, dus waarom nog iets extra's geven.... Even ter vergelijking. De bakker bakt je brood, die geef je toch ook geen extra's.
    In mijn geval hadden we helemaal geen bijzondere klik met onze kraamhulp. Ze was verder goed voor mij en m'n kind maar meer ook niet. En in ons geval deed ze niet eens wat ze hoort te doen maar krijgt daar wel voor betaald. Beetje jammer.
    Maar kan me voorstellen dat al je de hulp wel iets geeft als je een leuke kraamweek gehad hebt

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Vanwege een ks heb ik 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Daarna is onze kraamzorg in totaal 7 uur bij ons geweest. Een beetje overdreven om een cadeau te geven dan, heb haar wel netjes bedankt!

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    De eerste geloof ik niks... Klikte ook niet echt.

Bij de 2e zagen we het contrast! Geweldig mens heeerlijke kraamtijd gehad. Toen een pot met chocolade gegeven.

Bij de 3e kregen we haar weer bongo bon gegeven.

En deze x komt ze ook terug moeten we nog ff bedenken.

(Altijd contact gehouden, vorige x ook kraamkado gehad van haar. Verhoudingen hangen er ook vanaf lijkt me.)

11. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wij hebben haar een kaartje en een bon gegeven. Maar ik vond haar dan ook super. Ze was bij de bevalling, was heel gastvrij naar bezoek heeft ons echt zoveel geleerd, verteld , geholpen en laten zien. Daarnaast lekkere ontbijtjes, smoothies, badkamer/wc / keuken elke dag schoon, stofzuigen en dweilen om de dag elke dag een schoon bed, de was doen maar ook gewoon gezellig en mee lachen en ons rust geven om even bij te slapen. Ik vond haar top en vond het dus ook wel een extraatje waard. Vandaar!

En ja ze doet gewoon haar werk maar juist daarom is het leuk als mensen dan laten merken dat ze dat bijzonder vinden. Ik heb in mijn werk ook wel eens wat gekregen als ik iemand aan een baan had geholpen omdat ze er ZO blij mee waren. Niet nodig maar ik vond het altijd wel ontzettend leuk.

12. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Hier ook een goeie kraamverzorgster gehad en een grote doos merci gegeven plus het geboortekaartje!!

13. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Hier een kaartje en een cadeaubon van de Etos. Dit omdat we het erover hebben gehad dat zij het leuk vond om met aanbiedingen een voorraad drogisterij artikelen in te slaan :D Ik vond haar suuuuuper! Heb echt moeite gehad toen ze weg ging..

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    bij de eerste een bos bloemen en een cadeaubon.
    bij de tweede alleen een cadeaubon (die ik over had) haha echt slecht maar ik was blij dat die weg was.

Deel Deze Pagina