Ik ben mij aan het oriënteren in de kraamzorg bureau' s in mijn omgeving. Vanuit IZZ heb ik recht op een aantal bureau' s vanuit mijn basis verzekering (betreft contract). De volgende staan hoog aangeschreven op hun site; De Waarden Willy Mastenbroek Rivas Heel graag jullie ervaringen
hej! Ik heb bij de geboorte van mijn dochter kraamzorg gehad van De Waarden. Vond het een hele goede en professionele organisatie. Met 28 weken had ik de intakeafpsraak en kwam de consulent bij me op bezoek, ze bekeek het huis en het babykamertje, en we bespraken enkele bijzonderheden etc. Als de consulent langskomt moet je dus wel zorgen dat alles compleet is. Toen ik bevallen was, heb ik de dag dat ik thuis kwam de kraamzorg gebeld en waren ze er binnen 3 uur. De kraamverzorgster die ik had was echt heeeeeeeeeeel erg lief! Aangezien het mijn eerste kindje was en ik geen idee had hoe en of wat, heeft ze alles voor me opgeschreven in een boekje. We hadden het harstikke gezellig toen ze er was, en ze deed echt superveel voor me. Elke dag schreef ze op hoe het met mijn kindje ging en we hielden alles bij, hoeveel ze woog en hoelang ze die dag was. Was echt een geweldige tijd, en nu ik weer zwanger ben heb ik weer kraamzorg bij de waarden aangevraagd. EN ik heb ook gevraagd om dezelfde kraamverzorgster! Echt een dikke aanrader hoor meis!
Ik zou gaan voor de Waarden! Ik heb beroepsmatig met alledrie de organisaties regelmatig te maken. Willy Mastenbroek vind ik echt een vreselijk oubollige organisatie (engerd van een kerel ook, die man van Willy!!). De vk in mijn werkgebied (waar ze ook wel komen) werken er over het algemeen niet graag mee samen. Rivas heeft ongeveer 40 dames in dienst, waarvan ik er maar 2 zelf over de vloer zou willen hebben........... De Waarden heeft alles goed georganiseerd, voor zover ik weet, al ken ik daar uiteraard niet alle dames, want het is een grote organisatie.
Ik heb ook de waarden gehad wat een top organisatie zeg !! En je krijgt een intake idd maar dan hoef je niet alles af of compleet te hebben hoor...
Hier 2 keer de Waarden gehad en 2 keer hartstikke tevreden over. Ook als je de hulp lijn 's avonds rond 23:00 uur belt, zijn er nog steeds mensen aanwezig die je op weg helpen. Zeker bij een eerste kindje die nog geen 24 uur oud was, was dat erg fijn.
De Waarden! Top kraamtijd gehad. .staan dag en nacht voor je klaar en je mag alles vragen etc..leggen alles goed uit en zijn zeer professioneel
wij hebben twee keer kraambureau Willy Mastenbroek gehad. Echt super! Ze geven je bijna 100% garantie van 1 kraamverzorgster per gezin en we zijn echt super verwend! Ze hebben ook een eigen lactatiekundige dus als je borstvoeding wilt geven, ben je hier echt aan het juiste adres.
Ik had ook de Waarden, zeer prettig ervaren. Mijn tip, mocht je overwegen om te poliklinisch te bevallen in het ziekenhuis, vraag daar na welke kraamzorgbureau daar actief is. De reden dat ik dit zeg is als volgt. Tijdens mijn bevalling had ik echt een geweldige kraamverzorgsters als begeleiding naast de verloskundige, zij was ook van de waarden en had gelijk met ons mee naar huis gekund en de rest van de kraamtijd kunnen blijven.. Echter omdat ik 1 dag in ziekenhuis moest blijven is ze overgezet naar een ander gezin, maar ik kreeg een net zo leuke gelukkig er voor terug! Dit vind ik van de waarden echt een heel groot voordeel, en voor de volgende bevalling zal ik hun zeker weer kiezen..
Ik heb zelf zorg gehad van kraambureau Willy Mastenbroek en ben erg tevreden. Heel fijn dat ze een kleine organisatie zijn, ze kennen je bij naam, je bent er geen nummer en ze hebben echt persoonlijke aandacht voor je. Onze kv was een lieve meid die ons goed verwend heeft en alles duidelijk heeft uitgelegd en laten zien. Aan het eind van de week liet ze ons met een vertrouwd gevoel achter. Ik kies bij een volgende zwangerschap zeker weer zorg van Willy Mastenbroek!
Goh, en je hebt speciaal een account aangemaakt om twee berichten op het forum te plaatsen, allebei om dit kraambureau in een goed daglicht te zetten? Wat geloofwaardig zeg Joh, ook jij hebt speciaal een account aangemaakt om precies te reageren op de twee zelfde topics als Claar, óók al om dit kraambureau wat positiviteit mee te geven. Nou, nu ben ik overtuigd hoor!
Ook hier hele goede ervaringen met De Waarden. Ik had een ervaren en ontzettende lieve inlevende kraamverzorgster. Als ik zo gelukkig mag zijn een tweede te krijgen, dan zou ik zeker weer voor De Waarden gaan.
100% de waarden, erg proffesioneel duidelijke uitleg over wat de zorg in houdt. Goed geschoolde.medewerkers. Denken echt met je mee bij evt problemen. Bij ons wordt het nu voor de derde keer de waarden.
Hier ook goede ervaring met de Waarden. Super kraamweek gehad. Binnen nu en 5 weken komt de tweede en hoop op weer een fijne kraamweek van de Waarden.
Ik had de Waarden en was een beetje teleurgesteld. Het was een echte Rotterdamse en ik ben juist een stille bescheiden dorpse meid Werd er na een uur al tureluurs van maar vond het ook zo sneu om een andere te vragen dus hebben we gewoon heel weinig uren gehad..
Hier ook Kraamzorg gehad van de Waarden. Was echt top. Lief mens, gaf veel goede tips, hielp goed met borstvoeding, zorgde goed voor het huishouden en voor mij, mijn kleine meid en ook mijn man (die zonder haar anders echt vergat te eten enzo). En inderdaad beetje verdacht die reacties van de Willy Mastenbroek dames..... Lijkt bijna alsof bepaalde personen van een niet nader te noemen organisaties zich voordoen als bevallen dames
Ook ik heb ervaring met Kraamzorg de Waarden. Kan niet anders zeggen dan dat ik er onwijs positief op terug kijk.