Voor de mensen die een schoonmaakster hebben; hoeveel betalen jullie per uur? Ik had rekening gehouden met 10,-. Nu hebben we via-via iemand gevonden; een vrouw die altijd als werk heeft schoongemaakt en nu met pensioen is en dit erbij doet. Volgens de (betrouwbare) 'tipgever' kunnen we geen betere krijgen. Alleen....zij vraagt 12,50 per uur. Dit scheelt wel 15,- in de maand (we willen graag 3 uur per 2 weken) Ben er nog een beetje over aan t dubben....
Ik betaal een tientje per uur. Meestal is mijn hulp er 3,5 uur, maar een half uurtje drinken we ook nog gezellig een bakkie. Dat wil ze niet uitbetaald krijgen. (zij is een oude schoolvriendin van me) Ik hoor van heel veel anderen dat een tientje per uur echt niet veel is trouwens
9 euro per uur en ze komt iedere dinsdagochtend van 08.30-11.30 dus dat is 27 euro per ochtend. Hoorde laatst van een vriendin dat zij 15 euro per uur betaald, dus het verschilt nog behoorlijk. Op Nibud staat dat een "normale" uurprijs voor een schoonmaakster tussen de 9-12 euro per uur is.
Wij betalen nu 10 euro per uur, maar we hebben een ander ook wel eens 12 euro per uur betaald. Als ze het waard is zou ik het gewoon doen want het is ontzettend moeilijk om een goede te vinden. Ik geloof dat wij er al 10 versleten hebben.
Tien euro per uur is wel een normaal tarief hoor. Dat heb ik ook verdiend toen ik nog 'zwart' schoonmaakte. Ik vind het wel erg overdreven veel om nog meer te geven.... Je zou naast die 10 euro af en toe eens een kleinigheidje kunnen geven, zoals bijv. met kerst een kleinigheidje, of zomaar tussendoor een aardigheidje... Maarja dat zou ik doen...
30 euro voor heel m'n huis !! Maar dan is ze wel 5 uurtjes bezig. Ze maakt wel overal schoon !! Maar wel omde 4 weken krijg mijn huis, grote beurt. Ik heb zelf een groothuis, 3 verdiepingen. (6kamers)
30 euro voor 5 uur poetswerk vind ik echt belachelijk weinig.. vooral ook nog omdat ze dan echt je hele huis schoonmaakt.. als dit bedrag van jou uit komt vind ik dit gewoon gierig.. maar als het van haar uit komt dat is ze echt dom... 6 euro per uur?? poetswerk is een van het zwaarste werk dat e is.. 6 euro per uur is echt te weinig daarvoor vind ik
10 euro per uur is netjes hoor. dat krijg je ook gemiddeld als je voor een schoonmaakbedrijf werkt of iets dergelijks en dan gaat er zelfs nog belasting vanaf em hpudt je minder over. nu zou je dat dus niet hoeven te betalen, het wordt niet meegeteld bij het krijgen van toeslagen en dergelijke omdat het zwart is en dus verdien je zo voldoende. als je er niet uitkomt zou er tussen in kunnen gaan zitten met 12,50
Mij zus poetst iedere week 3 uur bij mij en ik geef haar hier 30 euro voor (10 p/u dus) Maar zij poetst ook nog op 2 andere adressen en daar krijgt ze 11 euro en 12,50 per uur. Die laatste is wel een eindje verder weg dus daarmee compenseert ze benzinegeld. Maar als ze 12,50 zou vragen zou ik dat er ook voro uitgeven. Ik zou nl niet meer zonder hulp kunnen (maar ik werk dan ook wel 32u/pwk en manlief tussen40/50 u p/wk)
10 euro per uur mag er best gevraagt worden,ik heb ook n tyd in hui gepoetst en kreeg hiervoor 10euro per uur en was er echt blij mee want t is best zwaar maar ik deed wel beneden en boven. groetjes krullie
10 euro is wel goed, maar moet ze er nog een eindje voor rijden? Dan vind ik 12,50 beter. Bij het eerste schoonmaakbedrijf kreeg ik 12,20 per uur, nu werk ik bij een andere is dat helaas 9,nogwat.
30 euro voor heel je huis en dan ook nog eens 1x in de 4 weken een grote schoonmaak beurt ? Is die schoonmaakster op dr voorhoofd gevallen ? snap echt niet dat ze het voor dat geld doet .. En snap eerlijk gezegd ook niet dat jij het er voor durft te geven, is echt zo weinig, maar goed zo denk ik er over .. Ontopic: Ik denk idd dat als ze een goede schoonmaakster is dat je er best wel 12.50 pu voor uit kan geven maar ik zou zowieso een minimum van 10 euro pu aanhouden vind dat toch wel het schappelijkst ...
hier 10 euro per uur. Ze is wel heel goed, en ik zou niet meer zonder haar kunnen. Doe idd wel eens iets extra's. Ga vanmiddag een flinke bos tulpen halen voor de pasen en met kerst een kerstpakket. We "hebben" haar nog niet zo heel lang.
@guppie: ja dat zijn leuke dingen! Bij mensen waar ik ook zwart heb gewerkt die deden dat ook, met Sinterklaas , lekker chocola enzo. Das altijd leuk!
Ik krijg voor 3 uur 35 euro. Voor minder zou ik het niet doen. Als ik er nog een huisje bij zou krijgen is dat voor 12,50 per uur! 10 Euro vind ik te weinig. Het is zo zwaar werk en zwart... Als je het wit zou doen betaal je minstens 20 euro per uur. Dus 12,50 is echt niet te gek hoor!
Ik denk dat het nogal regio gebonden is. Hier in Utrecht is een bedrag tussen de 10 en 15 heel normaal. Ik heb zelf altijd 12,50 betaald. Als ze echt goed is heb ik dat er graag voor over. Maar ik heb begrepen dat de tarieven ij bijv. Limburg weer lager liggen. Ik zou niet twijfelen hoor, thuiskomen in een schoon huis en meer tijd voor jezelf overhouden is zo'n heerlijke luxe