Mijn neefje wordt bijna 4 en voor hem heb ik een doos met puzzels en spellen van Buurman en Buurman gekocht (Intertoys) voor 10 euro. En daarbij een waterpistool.
Lego vinden de meeste kinderen toch heel leuk Lego city: brandweerset 60106 Lego city politie 60136 Lego city 60135, 60144 Lego creator: 31056 groene sportwagen daar kun je 3 dingen mee bouwen Lego creator:31057 helikopter ook van deze kun je 3 dingen bouwen Soms hebben ze ook setjes bij de kruidvat of trekpleister en dan zijn ze net iets goedkoper.
Lego en alles wat met superhelden te maken heeft. Of een lego-superhelden doosje. Twee vliegen in 1 klap. Met de zomer in doet een klein supersoakertje het vast ook goed. Als schijnt dat in sommige gezinnen niet te mogen. En vaak doen stoere dingen met wielen het ook wel goed. Ik zag laatste bij een vriendje een (wat grotere) speelgoedauto met een flexibel binnenstuk. En de voorkant leek op een soort hagedis ofzo. Met knopjes en licht en geluid en het reed vanzelf. Afschuwelijke ding. Alle jongetjes vonden het fantastisch
Toevallig net een verjaardag gehad van een jongetje die 4 werd. Heb hem Hot wheels gegeven, hij was er helemaal gelukkig mee.
Mijn ervaring is dat kinderen van 4 nog niet echt interesse in Lego hebben... Spelletjes vinden ze vaak leuk. En indd Hot Wheels, die doen het ook altijd goed. Of Kapla! Ook leuk! Spelen al die kleuters uit groep 1 ook mee!
De kinderen bij mijn zoon in de klas die 4 zijn, zijn dan flinke uitzonderingen net als de reacties in dit topic. De oudklasgenoten en de huidige klasgenoten hebben allemaal juist net als mijn zoon weinig interesse in spelletjes en juist heel veel in Lego. Het verschilt heel erg per kind wat ze leuk vinden.
Spinners hahaahahaha die irritante dingen Of idd lego, mijn zoon vind dit al sinds zijn derde geweldig!