Moeten ze nu alsnog korting geven???

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik had woensdag om 17.30 besteld op cena.com, volgens de folder kreeg je dan ok online 25% extra kassakorting vanaf 17.00.
    Ik ging bestellen en ik kon nergens zien dat je die korting kreeg.. maargoed ik denk ik besteld toch maar want anders is alles op en dan bel ik morgen wel om te zeggen dat er iets niet goed is gegaan.

Dus nu heb ik gisteren gebeld en wat blijkt.. het was een foutje in de folder de 25% kassakorting was helemaal niet online en ik krijg de korting ook niet meer want daar kunnen ze niet aan beginnen..

Kan dat zo maar? Er stond niet onder voorbehoud van drukfouten in de folder ofzo..

2. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    volgens mij wel, anders is het (naam ff kwijt) dat ze je lokken met een leugen, net als winkels ergens mee adverteren maar dat nooit binnen krijgen ja of 1 a 2. in de hoop dat je dan toch iets koopt en dan natuurlijk duurder product

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou erg klantvriendelijk is het inb ieder geval niet...

C&A is toch voordeliger.....

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    ik vond het ook flauw.. ze maken zelf die fout.. en als ze dan duidelijk op de site zetten dat het een fout was.. maar dat staat ook nergens..

5. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    klacht indienen bij de reclame code commissie. Ik denk dat hun echt wel wat voor je gaan doen dan..

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    zouden ze dat doen? Het gaat niet om een super bedrag ofzo..

7. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Weet niet. Maar zou het wel aangeven. En anders zou ik het product nu ook terug sturen.

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Volgens mij zijn ze verplicht je de korting te geven. Jij kon redelijkerwijs niet weten dat de korting niet zou gelden bij online bestellingen en het was geen absurde korting waardoor je zou kunnen verwachten dat het een fout was.

9. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Klopt! Bestaat zelfs een wet voor in burgerlijk wetboek. Ik heb hem zo niet paraat welke wettekst het is, maar kan me herinneren dat ik dit met recht heb gehad op HBO.

Deel Deze Pagina