Ik had woensdag om 17.30 besteld op cena.com, volgens de folder kreeg je dan ok online 25% extra kassakorting vanaf 17.00. Ik ging bestellen en ik kon nergens zien dat je die korting kreeg.. maargoed ik denk ik besteld toch maar want anders is alles op en dan bel ik morgen wel om te zeggen dat er iets niet goed is gegaan. Dus nu heb ik gisteren gebeld en wat blijkt.. het was een foutje in de folder de 25% kassakorting was helemaal niet online en ik krijg de korting ook niet meer want daar kunnen ze niet aan beginnen.. Kan dat zo maar? Er stond niet onder voorbehoud van drukfouten in de folder ofzo..
volgens mij wel, anders is het (naam ff kwijt) dat ze je lokken met een leugen, net als winkels ergens mee adverteren maar dat nooit binnen krijgen ja of 1 a 2. in de hoop dat je dan toch iets koopt en dan natuurlijk duurder product
ik vond het ook flauw.. ze maken zelf die fout.. en als ze dan duidelijk op de site zetten dat het een fout was.. maar dat staat ook nergens..
Volgens mij zijn ze verplicht je de korting te geven. Jij kon redelijkerwijs niet weten dat de korting niet zou gelden bij online bestellingen en het was geen absurde korting waardoor je zou kunnen verwachten dat het een fout was.
Klopt! Bestaat zelfs een wet voor in burgerlijk wetboek. Ik heb hem zo niet paraat welke wettekst het is, maar kan me herinneren dat ik dit met recht heb gehad op HBO.