Halloooo, ik ga dus tien juni trouwen en had wel verwacht dat mijn haar lang genoeg zou zijn voor wat ik wil die dag...nu is dat dus niet zo! Kortom, ik zat dus te denken aan hair extensions of haarmatten... Ik heb zelf half lang bruin(europees) haar... Hebben jullie tips? En of weten jullie winkeltjes waar het gezet kan worden?? Liefst in de buurt van Amsterdam! Thanks!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik las van de week dit stuk, misschien heb je er wat aan. Esther En Balmain Extensions 2 | beautygloss
ik heb heel veel extentions gehad zowel matjes als losse extentions. Maqr er zit echt wel heel veel verschil in. Matjes heb ik 2x gehad en 2x problemen. Bij mij gingen ze heeeeel erg klitten en zijn ze er beide keren uitgeknipt!! Losse extentions heb ik al wel een keer of 12 gehad en bevalt me altijd super!! Nooit geen problemen mee en blijft super mooi. Natuurlijk heb je hier ook verschillende merken in, ik heb ervaring met so cap en greath lenghts. De laatste is het duurst maar ik kan niet zeggen dat ik qua gebruik erg veel verschil merk Met mijn bruiloft heb ik ook extentions gehad. zal even een foto plaatsen...
toen ik ging trouwen wou ik mijn haar ook mooi opgestoken hebben maar toch veel losse krullen, krullen in mijn eigen haar werd uiteraard erg kort, heb destijds bij de kruidvat clip-ins haarmatten gekocht, waren een tientje per mat en had er 4 gekocht, deze afgegeven aan de kapster en zij heeft ze verwerkt in mijn eigen kapsel aan het eind van de dag eruit geklipt en als ik zin heb zet ik ze soms nog wel eens zelf in (bij feestjes of speciale gelegenheden)..
Ik zal dan als ik jou was voor waxextensions gaan.. Of matten die vast zitten, maar geen clip-in! Dat is zo'n gedoe! Op internet heb je heel veel kappers die haarextensions zetten.. Waxextensions is ongeveer 4 maanden, handig voor als je haar nog net niet lang genoeg is, omdat je er ook veel volume van krijgt.. Matten heb ik zelf geen ervaring mee, maar schijnt wel iets beter te zijn voor je haar.. Merken.. tsja Balmain, dat is erg duur.. ik vind SoCap original wel een degelijk merk. Iedereen is anders met andere wensen/eisen! Gewoon even informeren hier en daar..
Ik heb extenions van So Cap.. Heb ze nu 2x4 en 1x 5 maanden gehad en ben super tevreden! Perfecte prijs/kwaliteit verhouding! Ik laat ze bij een zeer professioneel iemand zetten, maar zij zit wel in NB! Mocht je interesse hebben pb me maar...
Ik betaalde voor 100 extentions 350 euro inclusief inzetten! Gewoon bij een meisje wat een kapsalon aan huis had (niet zwart ofzo hoor, gewoon een echt kapsalonnetje)
Bedankt voor jullie antwoorden! Als je echt extensions neemt is het best prijzig allemaal he?? En duurt het lang het inzetten?? en heb je geen last met slapen?? Poeh wat een vragen he hahahahaa
Ik vind het opzich meevallen, als je ze 5 maanden laat zitten (wel echt de max) ben je omgerekend 50,- per maand kwijt.. Dat vind ik niet veel! Het inzetten duurt ongeveer 1 á 1.5 uur maar ook daarvoor geld natuurlijk dat het eraan ligt hoeveel extensions je nodig hebt en er dus ingaan... Met slapen is het de eerste nacht ff klote, maar daarna voel je er niks meer van!
Ik werk zelfs met de extentions van Great lenghts, erg mooie kwaliteit maar wel kostbaar 100 stuks is 450 euro. Deze blijven zo'n 4/5 maanden mooi en moeten er daarna uit. Ik heb ze zelf meerdere malen in mijn haar gehad en ben er erg over te spreken. Deze extentions kan je bij bijna elke Cosmo in het land laten zetten.
Ikzelf heb ook hairextentions gehad van het merk indian gold, was echt super kwaliteit! Ik had geen waxextentions maar met ringetjes, deze extentions zijn meerdere keren bruikbaar. Heb voor 100 stuks 300 euro betaald, en kan er 5 x 4 maanden mee doen. Kwestie van elke 4 maanden omhoog laten zetten.
Ik heb een aantal jaar terug matjes gehad: NOOIT MEER!!! Ik moest iedere keer mijn haar stijlen *die vormen zich namelijk niet naar je eigen haar en ik had best wel slag waardoor je dus die matten eronder door zag * Nu heb ik so cap Extensions (gezet bij petty's hairextensions in Oss ) en ik ben er zeer tevreden mee!! Ik heb voor 125 extensions 270 euro betaald... Ik heb 3 maanden garantie op uitvallen, ze kunnen zo'n 4 - 5 maanden blijven zitten, ze krullen mooi mee met mijn eigen haar en je ziet geen verschil! Wel is het erg afhankelijk waar je ze laat zetten natuurlijk... Want er zijn ook een hoop prutsers...