net is de frituurpan gevallen in de kast.. mn dochter wou de katten eten geven en daarbij viel dat ding dus van n plankie af.. ik had t in 1e instantie niet door maar al het vet is er dus uit en ligt door heel de kast, en door het lopen ook in woonkamer,keuken en boven. ik ben nu bezig met dweilen met heet/kokend water en dreft.. weet iemand een snellere manier om t weg te krijgen? groetjes
aghh wat vervelend is echt troep!! nee ik zou geen snellere manier weten, ik zou de grootste laag eerst even weg halen met keukenpapier en daarna flink dwijlen en keukenspray enzo gebruiken suc6!
dasty er op sprayen als je het hebt?? anders ehm zou ik ook 1,2,3 niet weten wat je nu het beste kan doen... maar wel vervelend zeg. is nog best veel wat er in zo'n pan zit.
Oh wat balen, heb je een vaatwasser? Want als ik bijv de frituurpan schoonmaak doe ik kokend heet water er in met een vaatwas blokje erin. Dan laat het vet helemaal los. Misschien kun je water koken en daar een vaatwasblokje in doen en daar mee schoonmaken. Hopelijk krijg je het schoon, frituur vet is echt troep
Flink met heet water en ontvetter poetsen. Leg daarna kranten of keukenpapier in je kast en op de grond. Daar trekt het vet in. Dit gaat echt niet meteen in 1 keer weg (helaas ook ervaring met een frietpan over de grond) Succes!!
sint marc!!!!! wij hadden van mijn ouders ultra modern frituurpan gehad, die snachts zelf het vet filtert en reinigt, nou alles lag op de wasmachine en vloer tot 2 keer aan toe. sint marc werkte super
nooit van gehoord.. pff na 1,5 uur dweilen ben k t wel zat hoor.. maar nog steeds frituurvet in de kast.. pffff... k wou dat mn vent huis was en ik oppas voor de kleine had.
Och getsie....mn ergste nachtmerrie dat dat ooit gebeurt Als je het grootste gedeelte hebt opgeruimd, kun je proberen om de rest met amoniak te verwijderen. Dat ontvet heel goed. Voor de geur misschien nog schoonmaakazijn? Ik zet hier altijd een bakje schoonmaakazijn neer als ik een keer de frituurpan aanzet, is de stank zo verdwenen. Sterkte en succes
ja mijne ook. voortaan zetten we m dus op de grond neer en laat k de kleine meid geen eten meer pakken voor de katten wel goede manier om de kleine meid zelf te laten spelen doet ze normaal (bijna) nooit.. nu al 1,5 uur.. t ken ff niet anders.
is het vloeibaar? zoveel mogelijk met keukenrol weg halen. zo niet? even laten drogen tot het hard word en dan met een spatel/plamuur mes weg halen. als laatste een flink scheut dreft in een bakje met heel heet water en een afwas borstel het laatste weg halen en met een keukenrol het droog maken. succes, denk dat je nu al wel klaar bent, zo niet dan hoop ik dat je hier nog iets aan hebt.
kast is schoon, nog wel erg vet.. nu de rest van t huis nog alles is vet en smerig.. alles wat je oppakt.. en boven ligt t ook. tja moest ff handdoeken halen boven en keline meid liep ook rond, dus zo maar weer verder gaan met dweilen gelukkig helpt manlief straks
Als er veel vet op je handdoeken zit NIET in je wasmachine gooien. Die kun je beter weggooien. Ik had het wel gedaan maar NIET doen dus krijg je spijt van.