Ik heb namelijk het idee dat ons meissie dat prettiger vind. Dat voelt volgens mij wat meer geborgen voor haar. Maar is het nou echt zo gevaarlijk? Ze is nu 3 maanden en heeft altijd onderin het ledikantje gelegenen ik heb absoluut niet de indruk dat ze onder de lakens kan schuiven. Hoe hebben jullie dat met het ledikantje?
de eerste paar maanden kort opgemaakt en daarna alleen met een combisleeper als ik geen combisleeper had gebruikt had ik het bed nog steeds kort opgemaakt wat ze de ene dag niet kunnen kan ineens de volgende dag dus ik gok er niet op
Wat je kan doen is een matrozenbedje gebruiken. Is gewoon te maken met een 1 persoons laken. Ze kunnen dan bovenin het bedje liggen zonder dat het mogelijk is dat ze onder de lakens schuiven.
matrozenbedje werkte hier voor geen meter, bij ons was het over toen we een slaapzak met mouwen gingen gebruiken.hij kruipt nog wel wat omhoog, maar lang niet meer zo als zonder slaapzak en alleen dekentjes.
te snel op ok gedrukt maar goed, ieder kindje is dus weer anders en ik lees wel vaak dat een matrozenbedje wel werkt, dus wie weet.....
Ik heb het bedje kort opgemaakt, maar Eva slaapt bovenin . Ze wipt zichzelf omhoog. Daarom slaapt ze met een slaapzak aan en haar onderlichaam ligt dan nog onder de dekens. Ik laat het bed kort opgemaakt, ondanks dat Eva dus eerder naar boven verschuift. Maar je weet inderdaad nooit wat ze opeens weer gaat verzinnen .
als je de laken neerlegt en daar je kindje op en de rest over haar heen doet dan kan ze ook niet naar onder kruipen... en anders slaapzakje