Kadootje voor jarige vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door Vinexkindje, 22 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    WEL Rituals! Altijd een heerlijk cadeau!

Sado vindt dit leuk.
  2. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    Wij gaan altijd uit eten. De een trakteert uiteraard voor de verjaardag van de ander. Ook in de woonplaats van de jarige, ze wordt opgehaald en thuisgebracht zodat ze ontzorgd wordt.

Ik word persoonlijk heel blij van verzorgingsproducten, het liefst Rituals, als het maar niet zo'n goedkoop iets is van de Action weet je wel.

Rituals geven doet het hier ook altijd goed, al doe ik dat niet vaak vanwege de prijs.

En misschien ook raar: ik word ook heel blij van cadeaubonnen! Bijvoorbeeld van de Hema of H&M. En dan leuk verpakt met wat kleinigheidjes er omheen.

Verder geef ik regelmatig borrelplanken cadeau, kaasjes doen het altijd goed.
    Ook heerlijk om te krijgen.

Geurkaarsen, überhaupt kaarsen en kandelaars.

Droogbloemenboeket, mooie vaas.

Happy soaps! Shampoo bars of bruisballen oid.

Genoeg leuke dingen te vinden om zelf wat leuks samen te stellen.

bloemetje1 en Vinexkindje vinden dit leuk.
  3. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    Wow dat is wel heel lief, een weekendje Londen! Dat zou ik dus qua geld echt nooit doen :o:

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Ja zeker lief! We zouden eigenlijk vanavond vertrekken maar dat kon niet door gaan, dus binnenkort even nieuwe datum plannen. Qua budget is dat voor mij ook teveel hoor om te geven.

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.452
    17.401
    113
    Moet je wel zeker weten dat ze het lust en er tegen kan ;) ik zou daar echt niet blij van worden omdat ik het wel lust maar niet tegen kan :(

Een chipspakket vind ik een beter idee:D

6. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    Oh echt? Ben je allergisch voor iets?

Hier kan iedereen in mijn omgeving alles hebben qua eten en drinken, dus dat is wel makkelijk.

Een chipspakket heb ik (chipsmonster) een keer gehad van een vriendin haha! 25 zakken cheese onion. Die kon ik daarna even niet meer zien.

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.452
    17.401
    113
    Lactose intolerant dus bijna alle dingen van melk vallen af, tenzij de lactose eruit gehaald is. Als ik zo'n kaasplankje zou eten zit ik heel de nacht hondsberoerd op de wc :oops:

Haha ja dab wel graag verschillende soorten en niet 25x 1 soort :roflmao:

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  8. Zwaluwtje13

Zwaluwtje13 Actief lid

29 aug 2021
    196
    174
    43
    Vrouw
    Ook hier geen liefhebber van Rituals, als ik het krijg gaat het altijd door naar mijn schoonmoeder die er wel heel blij van wordt. En ik dan uiteindelijk ook, door haar.

Het verschilt echt per vriendin. Meestal probeer ik bij hobby’s of interesses aan te sluiten. Maar bij sommige vriendinnen doe ik ook bv een lunch of uitje naar onze favo plekken. Dat klinkt bijna alsof ik dan niks beters kon bedenken, maar zorgt altijd weer voor fijne herinneringen.

9. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Fotoshoot?
    Nachtje weg met lekker eten en activiteit?

Ik heb ze gegeven aan mijn beste vriendin. De Fotoshoot was echt leuk!

Het nachtje weg was heerlijk! Ook ontbijt erbij.

10. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.536
    14.055
    113
    Vrouw
    Dagje sauna, nachtje weg, high wijn, etentje etc. Wij zijn inderdaad meer van de herinneringen en leuke momenten want die zijn onbetaalbaar.
    Tijdens corona liet een vriendin van mij een keertje vallen dat ze geen cocktailglazen had. Dus toen heb ik een heel cocktail pakket gegeven inclusief verschillende soorten cocktailglazen, cocktail recepten boek en de benodigde flessen drank om verschillende soorten cocktails te maken. Dat heeft trouwens ook weet voor de nodige herinneringen gezorgd.

bloemetje1 vindt dit leuk.
  11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Eens. Dan weten ze dat je dat leuk vindt. Ik heb een paar van die spullen in m’n kast staan die ik gekregen heb van mensen die echt geen idee hebben van wat ik leuk vind. Vandaar dat ik zo’n ‘ik weet niet wat te kopen dus dan maar Rituals gevoel erover heb’
    De mensen die dichtbij me staan weten dat ze dat spul niet voor me moeten kopen.

12. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    Vind die rituals opmerkingen heel ondankbaar overkomen. Ben blij dat iemand moeite neemt om iets te kopen en geld uit te geven.

Een nachtje weg, een bioscoopje, uit eten, een cadeaubon, een borrelpakket, bloemen of planten: dat is dan precies hetzelfde laken een pak. Dat moeten jullie dan ook afgezaagd vinden en getuigen van weinig inspiratie. Je kan me niet wijsmaken dat jullie dat wél origineel vinden. Bijna alle dingen die hier worden genoemd zijn universeel dus waarom is enkel rituals not done?

Ben gewoon blij met alles wat een ander je wil geven zou ik zeggen. :rolleyes:

tupp en Sado vinden dit leuk.
  13. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Of een witte chocola pakket. Ik hou niet van bruine chocola. Vinden mensen altijd gek :rolleyes:
    Zo’n pakket met wit heb ik een keer van m’n werk gekregen. Toen hadden alle 30 collega’s een reep witte chocola gekocht (gelukkig wel verschillende soorten :p) en in een mand gedaan. Was zo leuk!

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.452
    17.401
    113
    Maar daar zit ook weer melk in :cry:

15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    O ja. Stom.

16. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.629
    3.980
    113
    Vrouw
    Een luxe ontbijt aan huis geleverd op haar verjaardag (wel dan even partner op de hoogte brengen)
    Een bon van een leuk winkelcentrum, hier is vb Wijnegem shopping vlakbij en krijg regelmatig een bon van daar, altijd fijn omdat je dan zelf iets kan kiezen.
    Een Vespa ritje met picknick
    Een leuk Vogelvoederhuisje als ze een tuin heeft

17. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.842
    5.584
    113
    Dit waren ook jouw woorden:
    “Ik word persoonlijk heel blij van verzorgingsproducten, het liefst Rituals, als het maar niet zo'n goedkoop iets is van de Action weet je wel.

Rituals geven doet het hier ook altijd goed, al doe ik dat niet vaak vanwege de prijs.”

Staat een beetje haaks op elkaar toch? Want degene die naar de action is gegaan om speciaal voor jouw een setje verzorgingsproducten te kopen daarvoor hoef je niet blij te zijn voor de moeite en iemand die een te duur setje Rituals koopt wel? Dat vind ik raar.

18. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.927
    8.109
    113
    Ik bedoel met een goedkoop iets van Action van die verzorgingspakketjes die je daar wel eens ziet, die ik vind stinken. Gaat even om verzorgingsproducten waar ik blij van wordt qua geur. Rituals vind ik heerlijk, die goedkope meuk vaak niet. Staat voor mij los van of ik blij word van het gebaar/cadeau, maar staat inderdaad beetje raar omschreven.

Ik ben blij met alles wat ik krijg, en ik word extra blij van verzorgingsproducten als ze dan ook nog eens van Rituals blijken te zijn ;) dat is misschien beter beschreven.

In ieder geval zou ik nooit ondankbaar zijn en denken: oh die weet niks te verzinnen. Staat ook haaks op alle andere universele dingen die ook jij eerder noemde.

19. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.842
    5.584
    113
    Ik reageer vooral zo omdat wanneer er naar een kado idee gevraagd wordt de eerste reacties altijd Rituals zijn. Alsof de hele wereld er blij van wordt en je daarmee altijd een topkado geeft. Waarschijnlijk komt daar mijn aversie tegen Rituals vandaan en ik vind het geen fijne producten. Maar als iemand je Rituals geeft moet je me toch blij zijn.
    Ik word dus echt veel blijer van een leuk borrelpakket, een lekkere lunch of een bosje bloemen. Vast ook afgezaagd maar mijn vriendinnen weten waar ik wel blij van wordt. Bijvoorbeeld een bioscoopbon is voor mij ook een flutkado want ik hou niet van films kijken.

Oftewel; het gaat er niet om wat je geeft maar of je erover na hebt gedacht waar de ander blij van wordt. En hoewel veel het zich niet kunnen voorstellen. Lang niet iedereen wordt blij van Rituals.

Neuzeke vindt dit leuk.
  20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.687
    27.325
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn vriendin wel eens een fruitboompje gegeven. Ze hebben een grote tuin dus was zeer welkom. Leuke is dat ze vaak in de lente mij even meesleept naar 'mijn' boompje die t zo goed doet :D

Je hebt ook leuke dwergfruitbomen, mooie pot eronder en klaar

Een mooie bak met blauwe bessen plantjes heb ik laatst ook cadeau gegeven, leuk op de tuintafel en gaf lekkere besjes :)

Luxe koffiepakket als ze dat drinkt of luxe thee pakket.

Chique handzeep met daarnaast een handcrème pompje van dezelfde serie (ik word blij van praktische dingen haha)

Deel Deze Pagina