met 6 weken een hartslag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rebbel, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hallo,

ivm mijn eerdere miskraam zou ik deze keer al met 7 weken een echo krijgen, nu is het zo dat ik al een tijdje last van bruin verlies heb, toen heb ik met 5 weken een echo gehad, hier was natuurlijk nog weinig op te zien, maar het vruchtzakje was mooi rond en het zag er verder keurig uit, ik moest me niet te veel zorgen maken volgens de gyn.
    nu krijg ik met 6 weken weer een echo, hij denk dan al wel een hartje te kunnen zien, maar ik hoor hier verschillende verhalen over! wat denken jullie?

liefs rebbel

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey meid ik heb met 5w3d eerste echo ook alleen een rond vruchtzakje gezien
    met de 2e echo 6w4d een kindje en een kloppend hartje

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik zou je er toch op instellen dat je dan nog geen hartje te zien krijgt Rebbel.
    Gemiddeld begint het hartje te kloppen bij 6wk4dg, dus bij 6 weken is nog heel vroeg voor een hartje. Maar er zou wel een heel klein vruchtje dan te zien moeten zijn, dus ze kunnen wel kijken of de ontwikkeling volgens plan gaat.

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oke...
    ik heb begrepen dat in de 5e week het hartje gaat kloppen van de gyn...
    zo staat het ook in mijn zwangerschapsboek..
    ik ben bang dat ik alleen maar onzekerder word als ik geen kloppend hartje zie en ik misschien de afspraak beter wat kan verzetten?

liefs rebbel

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik had met 6 weken en 5 dagen een mooi kloppend hartje! en ja meestal vanaf een week of 6 kan het maar kan ook iets later ,dus ja ik zou persoonlijk zelf een weekje wachten, maar ja de keuze is aan jezelf!succes ;) en hoop dat je mooi kloppend hartje krijg te zien!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja ik vind het heel moeilijk...
    ik heb namelijk ook al een afspraak staan voor bij de 7 weken!
    deze van 6 weken is er tussen gezet ivm het bruinverlies...
    maar ik ben bang dat ik mezelf misschien alleen maar onzekerder maak! maar goed, ze kunnen natuurlijk wel zien of het qua groei gaat zoals het moet gaan!

liefs rebbel

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Als je nou 100% rekent op géén kloppend hartje, dan kun je ook niet meer ongerust raken. Toch, of zie ik dat te simpel?
    Want ze kunnen dus idd zien of de groei goed gaat, als dat zo is is dit het meest positieve nieuws wat je bij 6 weken kunt krijgen.

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dat is waar natas!
    thanks!

liefs rebbel

9. Niet meer actief

Wij kregen met 6 weken en 2 dagen ook een kloppend hartje te zien ;)

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou ik hoop wij ook! ;)
    maar ik ga er idd maar niet vanuit, dat is het beste denk ik!

liefs rebbel

11. Niet meer actief

Suc6 met de echo Rebbel :)

Wij duimen voor je dat alles goed is :D

Liefs Xena

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik heb pas met 5 weken en 2 dagen een echo gehad, waarop dus alleen een leeg vruchtzakje was te zien. ik moet dus ook met 7 weken terug komen want dan kunnen ze het kindje zien met een kloppend hartje.
    maar er zijn dus ook verhalen waar er met 7 weken dus nog helemaal niks te zien is..
    Wacht gewoon de echo af het is bij iedereen zo anders..

Ik moet ook nog geduld hebben en dat is best moeilijk, maar kan er toch verder niks aan doen dan afwachten..

succes met de echo.
    ik moet de 21ste, spannend..

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het hartje gaat kloppen tussen de 6 en 7 weken... Dit houdt in dat wanneer er met 6 weken nog geen hartje klopt er niets aan de hand is!
    Met 7 weken moet ie kloppen... als ie dan nog niet klopt heb je reden om je zorgen te maken...

Ik zou de echo ingaan met dat je wilt zien dat de groei goed gaat.. maar ook niet meer dan dat!
    Zie je een hartje kloppen: Prachtig!
    Zo niet: Jammer dan.. niets aan de hand... op naar de echo van 7 weken...

Toch?

14. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik had precies hetzelfde als wat Wishgirl zegt. Ik kreeg met 6 weken een echo om te plaats van zwangerschap te bepalen. ik ging ervan uit dat ik een mooi kindje zou zien zitten in mijn baarmoeder maar van een kloppend hartje ging ik niet vanuit. Maar bij ons klopte het hartje al. Dus dat was dubbel mooi nieuws natuurlijk.
    Ik wil je veel succes wensen met je echo!

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden!

liefs rebbel

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    ik kreeg een echo toen ik dacht 8,5 weken te zijn , er klopte eeen heel mooi hartje alleen bleek dat het kleintje nog maar 6,2 weken was (konden ze zien aan de lengte)... maar tegen mij werd ook gezegd dat het tussen de 6e en 7e week moest gaan kloppen..
    Succes met de echo!

17. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    wij kregen precies op week 6 een echo en ja het hartje klopte ook al hoor.

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou we zullen het vanmiddag weten!
    spannend...

liefs rebbel

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

En hoe is het gegaan Rebbel?
    Was alles goed?

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    JAAAAAAA! :D er klopt een hartje in mijn buik!

de gyn waarschuwde me van te voren dat het misschien nog niet te zien zou zijn, maar toch wel dus! het was nog wel traag, maar dat was normaal voor een prille zwangerschap! ik zit op 6 weken en 1 dag! het zag er keurig uit en ik moest maar eens gaan genieten zei ze!
    we zijn zo blij!

liefs rebbel

Deel Deze Pagina