Toen ik thuis positief teste was hij thuis dus heb ik hem inderdaad heel spontaan de test laten zien, we hadden het echt niet verwacht en geloofde het dus ook niet. Na de uitslag van een bloedonderzoek heb ik inderdaad het boekje van kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt voor hem gekocht, samen met een tuttel van winny the pooh, daar is hij gek op. Zijn gezicht was geweldig om te zien en het boek is nu echt literatuur voor het slapen gaan. In ieder geval hoop ik dat je het je mannetje gauw kunt vertellen, en doe het dan op een manier die bij jullie past en die jij leuk vind, Groetjes, Krissa
Ik heb het boekje van kluun thuis liggen en ik heb daarbij een slabbetje laten bedrukken met de tekst: 'Ik knap? Dan heb je mijn PAPA nog niet gezien' Ik wil eigenlijk wel samen met mijn vriend de test doen, maar ik wil m dit nog als extraatje geven
Ik zag laatst een kaars die moet je branden en dan komt na een tijdje de tekst...uhhhh im pregnant...die vond ik ook wel origineel...
Geweldig...leuk zeg...alleen moet je er wel een beetje geduld voor hebben hahaha Ik hoorde vandaag van een collega dat er een boekje bestaat: Het 9 maanden handboek voor papa`s En daar staat op een leuke mannelijk manier beschreven wat de aankomende papa elke maand kan verwachten, wat de baby doet, wat dat met de mama doet en wat papa daar ook aan kan doen. Verderop staat er ook een lijstje in van dingen die je in huis MOET hebben, zodat je snachts je bed niet uit wordt gestuurd... Denk wel dat ik op zoek ga naar dat boekje....
De eerste keer heb ik hem na de hand het boek van Kluun gegeven maar dat was omdat we heel erg verbaast waren dat het meteen raak was. Nu heb ik een speentje met papa er op in huis en die geef ik hem dan. Hoop dat ie onder de kerstboom mag straks.
Wij hebben wel gewoon samen de test gedaan, ook erg leuk! Het boekje van Kluun is echt een aanrader, mijn kerel vindt m helemaal fantastisch en hij leest nooit boeken dus dat wil wat zeggen Ik heb hem ook een rompertje gegeven met de tekst: Ik ben papa's kanjer!
ik heb een slabbetje met dezelfde tekst gekocht en hele inieminie schoentjes. die heb ik ingepakt in sinterklaaspapier en mocht ik dit weekend een donkerdere streep hebben mag mijn vriend zijn schoen zetten en krijgt hij dit erin. overigens mag hij elk jaar zijn schoen zetten en krijgt ie een onzincadeautje.. dus hij zal niks vermoeden. heb hem niets over mijn vage 2e streepje van gister verteld dus het zal wel echt een verrassing zijn.. hopelijk kan ik het dit weekend geven!