vanmorgen is mijn beste vriendin bevallen na een zwangerschap van 23 weken ze hebben er bewust voor gekozen om de zwangerschap af te breken omdat het kindje een gedeelte van de hersentjes mist (hersenbalk) nu wil ik graag een cadeautje voor haar kopen maar wat koop je nu voor iemand in zo'n situatie iemand een idee?
Misschien een mooi fotolijstje waar ze een foto van hun kindje in kunnen doen. Of een mooi fotoboek, een kaarsje, of iets met een hart wat je op kunt hangen.
Idd iets waar zij en haar partner hun kindje mee kunnen herdenken. Oftopic wat vreselijk voor je vriendin om voor zo'n keus te moeten staan. En ook heel lief dat je toch iets voor haar/hun wilt kopen want hoe je het endt of keert ze zijn toch ouders geworden. Heel veel sterkte voor je vriendin en haar partner
Heel moeilijk, maar denk dat als je gewoon al met iets komt ze het heel erg zal waarderen. Geen originele ideeen, heb gelukkig geen ervaring met de situatie, maar zou denken aan een lekker verwensetje voor haar. En veel sterkte gewenst nl..
Ik zat ook aan een verwensetje te denken. Ik vind het ontzettend lief van je dat je hier bij stil staat
Zelf heb ik voor een collega ooit eens een engeltje gekocht met in haar hand een steentje van de maand waarin het geboren is.
Wat verschrikkelijk als je die keuze moet maken! Maar ik vind zo'n armbandje met een engel eraan of een beeldje van engel met de steen van de maand waarin het kindje is geboren erg mooi!
Ik heb ooit een beeldje van een engeltje wat op haar knietjes zat en sliep gekocht, samen met een fotolijstje. Beeldje heeft op het grafje gestaan tot de steen er was.
Ik heb zelf voor mijn overleden moeder een glazen windlicht laten graveren en daar een drijfkaars in... Kun je op laten zetten wat je wil!!!
ik zou een bos witte bloemen doen denk ik, met een mooie kaart met een gedicht erin waarin jij je gevoel van dat moment verwoord. sterkte.
Ik weet niet of het kindje gecremeerd wordt, maar ik heb ooit eens voor mijn vriendin een mooi zilveren ashangertje gekocht om zo haar moeder dicht bij zich te hebben..