Als Oprah op tv is kan ik het meer volgen, bij dr Phil verlies ik mijn concentratie zo snel. Maar beide vind ik niet echt leuk.
Ik vind Oprah leuker. Dr Phil komt me een beetje de neus altijd met de hele tijd dat gezeur en gedoe, vind Oprah wat dat betreft een stuk gevarieerder.
Is geen van beide ook een optie? Ik vind het allemaal zoooooo Amerikaans. Oprah luistert niet naar haar gasten. Die geeft zelf al antwoord op haar eigen vragen. En Pilletje is zo van het zelfde. Neej, niet aan mij besteed
Ik vind Oprah veel leuker, maar ligt ook echt aan 't onderwerp of ik kijk of niet. Het gaat (voor mijn gevoel) echt heel vaak over afvallen en gezondheid enzo, dat vind ik niet leuk om te kijken.
Met dr Oz En hier ligt het ook aan het onderwerp hoor, vind van die waargebeurde dingen enzo wel spannend, maar van die filmgasten enzo kan me echt niet ballen.
Inderdaad! Oprah is soms wel interessant, maar dat komt dan alleen doordat ze óf een heel interessant onderwerp heeft, óf een heel interessante gast heeft (of dat nou een beroemdheid is of iemand die iets heel bijzonders heeft meegemaakt). Maar dan moet ik me echt daarop concentreren en proberen met niet te veel te focussen op het feit dat ze haar gasten niet uit laat praten en zelf antwoord geeft... Wat ik ook heel irritant vind: die shows waar mensen allemaal dure spullen krijgen. Ik word echt misselijk van die materialistische hebberigheid waarmee gasten helemaal door het dolle heen zijn. Kan er niet naar kijken! Dr. Phil vind ik leuker, hoewel het wel wat wisselt per onderwerp. Soms is het inderdaad meer van hetzelfde, dan zet ik 'm uit. Maar ik hij heeft vaak wel inzichten in interacties tussen mensen, of gedrag van mensen, die ik interessant vind en waar je ook echt van kunt leren! Ik kies dus voor Dr. Phil, al moet je ook daar het 'Amerikaanse' voor lief nemen.
ik vind ze beide super alleen heb al een hele poosje niet gekeken omdat ik geen tijd heb, maar oprah had toch voor de zomer laatste aflevering?
Ik wordt idd altijd erg moe van Oprah, die invult wat haar gasten vinden. Dr Phil vind ik soms wel grappig, vandaag moest ik wel lachen om die man in de uitzending. Maar echt leuk vinden? Nee, kijk liever wat anders
als ik die dr phil nog 1 keer hoor zeggen dat hij "het" al 30 jaar doet en dus dondersgoed weet waar hij het over heeft verder kijk ik beiden niet momenteel, eerder wel dr phil maar ben er wel klaar mee, altijd hetzelfde.
Hihi, ik ben grote oprah-fan hoor. Ik ben zelf een keer in het publiek in haar show geweest toen ik in Chicago was.
Ik vind ze allebei niet leuk Ik keek vroeger wel naar Oprah maar nu niet meer. Dr. Phil vind ik niets aan. Er gaan trouwens heel veel geruchten rond (al een tijd geleden) dat Dr. phil is vreemd gegaan. Met zijn eerste vrouw en nu weer nu hij met Robin is Dus als dat zo is, vind ik zijn adviezen ook maar ongeloofwaardig.