Dr.Phil of Oprah

Discussie in 'De lounge' gestart door chantelle, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantelle

chantelle Bekend lid

3 aug 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik Vraag me wel eens af kijken mensen nou meer naar Oprah of naar Dr.Phil:D

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Als Oprah op tv is kan ik het meer volgen, bij dr Phil verlies ik mijn concentratie zo snel.
    Maar beide vind ik niet echt leuk.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind Oprah leuker. Dr Phil komt me een beetje de neus altijd met de hele tijd dat gezeur en gedoe, vind Oprah wat dat betreft een stuk gevarieerder.

4. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik kijk meestal na Dr.phil

5. chantelle

chantelle Bekend lid

3 aug 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt dat heb ik ook.:D

6. Tennes

Tennes Niet meer actief

Is geen van beide ook een optie?

Ik vind het allemaal zoooooo Amerikaans. Oprah luistert niet naar haar gasten. Die geeft zelf al antwoord op haar eigen vragen.
    En Pilletje is zo van het zelfde.

Neej, niet aan mij besteed

7. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Jaaa, ik vind het allebei zallig om naar te kijken. Vooral de dokter phil family.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind Oprah veel leuker, maar ligt ook echt aan 't onderwerp of ik kijk of niet. Het gaat (voor mijn gevoel) echt heel vaak over afvallen en gezondheid enzo, dat vind ik niet leuk om te kijken.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Met dr Oz :D

En hier ligt het ook aan het onderwerp hoor, vind van die waargebeurde dingen enzo wel spannend, maar van die filmgasten enzo kan me echt niet ballen.

10. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik vind het allebei prut

11. Janna

Janna Fanatiek lid

Inderdaad! Oprah is soms wel interessant, maar dat komt dan alleen doordat ze óf een heel interessant onderwerp heeft, óf een heel interessante gast heeft (of dat nou een beroemdheid is of iemand die iets heel bijzonders heeft meegemaakt). Maar dan moet ik me echt daarop concentreren en proberen met niet te veel te focussen op het feit dat ze haar gasten niet uit laat praten en zelf antwoord geeft...

Wat ik ook heel irritant vind: die shows waar mensen allemaal dure spullen krijgen. Ik word echt misselijk van die materialistische hebberigheid waarmee gasten helemaal door het dolle heen zijn. Kan er niet naar kijken!

Dr. Phil vind ik leuker, hoewel het wel wat wisselt per onderwerp. Soms is het inderdaad meer van hetzelfde, dan zet ik 'm uit. Maar ik hij heeft vaak wel inzichten in interacties tussen mensen, of gedrag van mensen, die ik interessant vind en waar je ook echt van kunt leren!

Ik kies dus voor Dr. Phil, al moet je ook daar het 'Amerikaanse' voor lief nemen.

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dr phil vind ik leuker

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik vind ze beide super alleen heb al een hele poosje niet gekeken omdat ik geen tijd heb, maar oprah had toch voor de zomer laatste aflevering?

14. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik wordt idd altijd erg moe van Oprah, die invult wat haar gasten vinden.
    Dr Phil vind ik soms wel grappig, vandaag moest ik wel lachen om die man in de uitzending.

Maar echt leuk vinden? Nee, kijk liever wat anders :p

15. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Dr Philllll! :D

16. Dana

Dana Niet meer actief

als ik die dr phil nog 1 keer hoor zeggen dat hij "het" al 30 jaar doet en dus dondersgoed weet waar hij het over heeft ;)

verder kijk ik beiden niet momenteel, eerder wel dr phil maar ben er wel klaar mee, altijd hetzelfde.

17. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    You bet! Ik kijk lekker elke dag Dr Phil en als het lukt Oprah.

18. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hihi, ik ben grote oprah-fan hoor. Ik ben zelf een keer in het publiek in haar show geweest toen ik in Chicago was. :D

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    gaaf zeg! waren er nog bijzondere gasten?

20. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik vind ze allebei niet leuk :) Ik keek vroeger wel naar Oprah maar nu niet meer. Dr. Phil vind ik niets aan.

Er gaan trouwens heel veel geruchten rond (al een tijd geleden) dat Dr. phil is vreemd gegaan. Met zijn eerste vrouw en nu weer nu hij met Robin is :( Dus als dat zo is, vind ik zijn adviezen ook maar ongeloofwaardig.

Deel Deze Pagina