Ik weet niet goed waar dit te plaatsen. Ik ben 2 maart bevallen van mijn jongste. Nu ben ik sinds dien nog niet ongesteld geweest. Maar ik heb nu al een dikke twee weken zeer onder in mijn buik. Meisjesbuikpijn.. daar lijkt het op. Maar ik word maar niet ongesteld! Ik geef nog BV, maar dat zijn zon 4 voedingen. Urine al laten controleren vorige week vrijdag. Geen zwangerschap en geen infecties aan de blaas. Zou het nou doorkomen? Of moet je niet zo lang wachten met dit soort klachten. Ik wil ook niet voor niets naar de dokter Voel me soms al een boemerang. Ik ga voor 3 personen tegelijk naar de de dokter natuurlijk...
bij mij heeft het lang geduurd voor ik weer ongesteld was toen ik bv gaf. Misschien zit het er wel aan te komen maar zet het nog niet door? Kan je anders niet bellen naar je ha? Ik vind dat soms net even wat makkelijker.
Ik lees hier wel vaker dat die eerste ongesteldheid soms vooraf wordt gegaan door wekenlange buikpijn. Inderdaad als 'meisjesbuikpijn', alsof je voor het eerst ongesteld moet worden. Vanaf je eisprong tot aan je menstruatie is het zo'n week of 2, misschien zit je daar nu in en begint vandaag of morgen toch je bloeding. Maar als jij het niet helemaal vertrouwt, of gewoon niet weet wat je ervan moet denken, kun je altijd je huisarts bellen. Die zijn daar voor!