Schrok me te pletter

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zit echt nog na te shaken. Lig bijna te slapen en opeens hoor ik het brandalarm. Ik ren naar boven aan de trap en probeer hem zo snel mogelijk uit te doen. Gelukkig niks aan de hand maar alleen al dat geluid zorgt voor snelle hartkloppingen.

Maar dit is de tweede keer al dat hij zomaar afgaat. Allebei de keren laat in de acond (nu nog wat later).
    De vorige keer nieuwe batterijen er in gedaan en in de tussentijd weer dus aan de batterijen kan het echt niet liggen.

Zal er een fout in het apparaat zitten of kan het ook aan de plek liggen waar hij hangt?

2. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

O bah zou me ook helemaal rot geschrokken zijn heb er geen verstand van verder hopelijk kan je zo nog lekker slapen :)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jakkes da's zeker schrikken ja!

4. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier was dat een teken dat hij vervangen moest worden.
    Maar het is idd een rotgeluid,moet ook anders word je er niet wakker van als dat nodig is.

5. Dina23

Dina23 Actief lid

13 mei 2013
    125
    0
    16
    Rotterdam
    Is ons ook een aantal x overkomen en uiteindelijk de alarm helemaal verwijderd. Ligt aan het apparaat denk ik.

6. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Vervelend he! Ik was laatst wakker geworden van het piepje van de vaatwasser. Ik kon toen niet thuisbrengen wat het was en heb ook alles gecontroleerd. Die nacht dus echt geen oog dicht gedaan. Later wist ik het te plaatsen, lekker blond dus..

7. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
  8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Waarschijnlijk zit er stof in.. Wij hebben pas ook 3 x de batterijen vervangen en het akelige ding bleef maar piepen. Woningvouw gebeld en kregen de tip even te kijken of er stof in zat en ja hoor.. Probleem opgelost

9. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Idd waarschijnlijk stof, even met de stofzuiger er tegen aan om het stof eruit te zuigen!

Je schrikt je echt tw pletter aks zo'n ding afgaat!

10. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Stof kan idd heel goed de oorzaak zijn. Even schoonmaken dus.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Om die reden heb ik er eentje kapot gemaakt :)
    Stof was nog niet in mij opgekomen.

Ik moet binnenkort echt een nieuwe kopen!

12. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Hier precies hetzelfde

13. Ballie

Ballie Niet meer actief

Hier ook de laatste tijd. Tot drie keer toe, ook steeds midden in de nacht. Je schrikt je echt helemaal te pletter! Ik heb hem ook uitgezogen, gewoon de stofzuiger erop. Heeft een tijdje gewerkt totdat hij vorige week weer afging dus ik moet het nog maar een keer doen.

Hoop dat het bij jou werkt!

14. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik denk dat stof inderdaad de oorzaak is.

Wij hadden verleden maand wat gênants. Wij zijn het huis aan het opknappen en hebben onder andere de traptreden kaal geschuurd. Onze rookmelder hing aan de onderkant van de bovenste trede. Voor het schuren had ik deze er af gehaald en in een plastic tasje gedaan. Per ongeluk had ik het tasje met goede spullen in de kliko gegooid en het tasje met vuil laten staan..

Mijn vriend staat dus om 5.00 op om te gaan werken en die hoort een raar geluid. Uiteindelijk blijkt dus dat het brandalarm in de kliko heel de nacht was afgegaan.
    Wii hadden helemaal niks gehoord maar de buren wel. Die gingen die ochtend op vakantie maar niet uitgerust. Ze hadden de hele nacht niet geslapen door dat rot geluid. :)

15. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ohh haha dat zou ook wel een actie van mij kunnen zijn :):p

16. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Wij hebben dat ook wel eens gehad om 01:00 uur s`nachts. Pffff met een toen nog kleine baby in huis. Wij hebben zo`n rookalarm wat met alle verdiepingen in verbinding gaat dus ze gingen alle 3 af!!!

Brandweer en al is er bij ons bij gekomen maar het bleek te gaan om een luchtverfrisser.
    Zo`n ambi pur die je in het stopcontact moet doen.
    Misschien heb je die in huis??

Liefs

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Je schrikt je echt ram kapot pffff ... Vooral als je ligt te slapen

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wij hadden dat laatst ook. wij zitten beneden en boven op de overloop gaat hij af. vlakbij y der kamer.

niets aan de hand bleek... maar omdat we al eens brand hebben gehad was t echt heel eng.

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vreselijk! Het is toch geen koolmonoxide melder he?!

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

We hebben hem net een half jaar hangen. We hadden al 3 x de batterij vervangen. Helemaal toen hij de eerste keer afging.
    Maar hij ging bij jullie ook zomaar af?

Deel Deze Pagina