Waarom krijg ik toch zo vaak het gevoel dat het helemaal niet zo slecht gaat met de bedrijven. Met degene die wij treffen sowieso niet blijkbaar. Als je een offerte aanvraagd is het of zo duur dat je je afvraagd waarom het bedrijf überhaupt nog bestaat Of ze houden zich totaal niet aan de afspraken. In de zin van dat ze beloven binnen een week een offerte te sturen of een paar dagen en dan hoor je maar niks meer. Blijkbaar willen ze geen werk en hebben ze het druk genoeg ofzo. Of je gaat bij een bedrijf weg en verwacht dan eigenlijk wel een aantrekkelijke aanbieding te krijgen zodat je blijft, maar ze bieden niks aan of zeggen niks te kunnen doen voor je. Deze post moet je lezen met een kleine knipoog. Maar is wel een beetje frustrerend soms
Dat niet aan afspraken herken ik helemaal en vind ik echt enorm irritant. Ik snap echt niet hoe het komt dat zoveel bedrijven totaal niet klantgericht zijn. Spreek je iets af komen ze het niet na en laten ook niet even weten dat het niet gaat lukken. En het is eigenlijk helemaal niet ingewikkeld om een klant goed te behandelen.
Precies mijn gedachte. En helemaal in deze tijd is het zo belangrijk om je aan je afspraken te houden.
Dat is juist een teken dat het niet goed gaat, toch? Voor jou tien (tegenwoordig 500) andere, goedkopere krachten. Als je zelf weg gaat, hoeven ze je nog niet eens een oprotpremie te betalen. Wat betreft die afspraken: Dat komt denk ik, omdat in deze tijd veel mensen kiezen voor goedkoop i.p.v. voor kwaliteit.
Ik bedoel meer als mijn contract afloopt en naar een ander bedrijf wil omdat het daar goedkoper kan. Ik hoor zo vaak dat bedrijven dan een mooi aanbod doen om je te houden, maar hier nog nooit meegemaakt. En wbt de bedrijven. Ik informeer alleen bij gewone echte bedrijven. Dus niet mensen die het zwart doen of als hobby oid. Gaat het ook niet om bedragen van 100 euro, daar verwacht ik zeker van dat die zich aan de afspraken houden en die beginnen al bij een offerte.