Kadootjes blij of totaal niet

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 6 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

Die doos was echt idioot, maar die ligt al ergens platgetrappeld in de oud papierbak. Heb nog wel deze stickers voor je vastgelegd.

Bekijk bijlage 600194 Bekijk bijlage 600195

Leo85, Nescio, cowgirl80 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mmm ik herken het ergens wel..

Wij doen altijd lootjes trekken en een lijstje maken. En dan "vind" ik wel dat je iets koopt van dat lijstje.
    Ik heb bij mn man toen 3 sinterklazen achter elkaar gehad waarbij ik totaal niets kreeg van mn lijstje, en eindigde met troep waar ik of niks aan had, of al wel had en nu dus dubbel.
    Ik vind dat onwijs zonde en heb me daar dood aan geërgerd. Het jaar erop heb ik dus gevraagd of we maar moesten stoppen met lijstjes gezien niemand zich er aan houdt. Maar toen kon het ineens wel.

Hier vallen verder kadootjes wel in de smaak. Iedereen was blij :)

3. tuc

tuc Niet meer actief

Hier beiden heel tevreden met de cadeau's. Voor zoontje 2 dingen "zelf verzonnen", stonden dus niet op zn lijstje: smartmax en spektro starterset en die zijn echt een hit. Vooral dat spektro, de hele week (wij hebben het afgelopen weekend gevierd) is hij al electrische circuits aan het bouwen.
    Ook de juf vroeg ernaar omdat hij al dagen enthousiast vertelt dat hij "moeilijk" speelgoed heeft gekregen wst superleuk is:roflmao:

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Ik heb alleen een zelfgezochte chocoladeletter gehad. :roflmao:

En de kinderen enkel cadeautjes die ze graag wilden.

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.282
    25.751
    113
    Ik heb dat smartmax even gegoogled, omdat het er zo leuk uit ziet. Wat een leuk materiaal om te bouwen! Ik ga dat misschien nog voor onder de boom kopen. Heel leuk!

Elena22 en Manque vinden dit leuk.
  6. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Hier vielen alle kado's goed in de smaak. Zelf ook leuke dingen gekregen.

Wat ik vreselijk vond: de sfeer gisteravond. Mijn beide jongens waren al snel hartstikke moe, na een dag met sint op school en Sint op de BSO en Sint op kdv. Dus die werden ontzettend druk, niet luisteren, etc. Ook werd er door de schoonfamilie nauwelijks naar elkaars gedichten geluisterd en had ik het idee dat iedereen vooral snel weer naar huis wilde.
    Nogal een contrast met afgelopen zondag, toen de jongens echt genoten, netjes wachten tot ze weer wat kregen, luisteren naar elkaar, etc. Terwijl dat een veel langere zit was (25 man vs 11 man).

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik koop bijna altijd me eigen kadootjes, dus tja daar kan niets mis mee zijn. Met Sint niets gekocht hoor.

Behalve die hazelnoot chocolade letter vd Hema, die nu terug moeten.

8. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Oh dat is jammer.. die van ons had gistermiddag nog even geslapen. Dus helemaal fit om alle kadootjes uit te pakken. En het was ook enkel voor haar en dr grote zus.

9. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.001
    6.752
    113
    zuid-holland zuid
    Geniaal! Dat ze zoiets durven te verkopen :D

10. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Oh dan had mn schoonvader t nog wel goed gedaan met zn kadobon :roflmao:. Wat een domper zeg, een gedicht van 8 regels en een kadobon. Was blij dat hij mij niet had, hij had Mn moeder en die had echt wel veel keus op dr lijstje. Vraag desnoods hulp aan je schoondochter ofzo ( hij heeft er 2)

Maar hier was iedereen verder wel blij met zn kado’s. De kinderen hebben alleen maar dingen gekregen waar ze ook echt iets mee doen, daar probeer ik altijd wel invloed op uit te oefenen.

11. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Mijn dochter vond alles helemaal geweldig! Alles werd ook uitgebreid laten zien vandaag aan de kraamverzorgster en de barbie ging mee naar de opvang. :)

12. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.989
    3.941
    113
    Vrouw
    Zoontje is helemaal blij. Alleen naar de geomag heeft hij nog niet zo naar gekeken maar dat komt wel. Hij heeft het te druk met zijn hatchimal, Avengers handschoenen, pop en het spel Minecraft.
    Zelf speel ik ook Minecraft als hij op school is of slaapt dus ik ben ook blij. :roflmao: tja ik moet toch weten hoe dat spel werkt he :p

13. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier heeft zoonlief Slime battle gekregen. Waarbij je eieren gevuld met slijm op elkaars hoofd kapot moet slaan :confused:. Hij is in de wolken.

Die sinterklaas heeft vast geweten dat mama daar niet blij mee zou zijn maar ach, dat gezicht was goud waard. Zijn Quadrilla knikkerbaan, spelletjes en racebaan komen echt op de 2e en volgende plekken.

Kolibrie2 en cowgirl80 vinden dit leuk.
  14. Treez

Treez Niet meer actief

Ik had maar een cadeauwens. Verder wilde ik niks. Mijn man op zijn verzoek speciaal een link gestuurd met extra uitleg om welke het specifiek gaat en hij heeft toch de verkeerde besteld :roflmao:. Het was super lief bedoeld en ook hier ben ik blij mee.

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb één cadeautje die mijn dochter gekregen heeft weggegooid :oops:. Verder was alles helemaal prima. Maar ik heb ook lijstjes doorgegeven.

Dat wat ik weggegooid heb zat in haar schoen op school. Slime en dan echt een hele vieze variant. Zo'n hele natte die je nergens fatsoenlijk af of uit krijgt. Ze heeft best wel eens slime gehad en dat vond ik prima, maar ik wist niet hoe snel ik van dit potje af moest komen:confused:

16. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Hier ook een blij meisje met haar Sint kado's.
    Ik heb ze zelf gekocht, dus weet ik wel wat ze krijgt.
    Van Sinteropa heeft ze ook leuke dingen gekregen.
    Zelf heb ik sokken en douchegel gekregen, dat had ik erin gestopt...

17. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.732
    2.416
    113
    Dat spektro kende ik niet, maar ziet er echt heel leuk uit. Kan hij dat ook al echt goed alleen doen? Ik zie wisselende info, dat het vanaf 7 of 8 jaar zou zijn.

18. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier alleen maar blije gezichten. Onze jongste had wel twee dezelfde legodozen gekregen, maar hij vond dit geen enkel probleem (mama, Piet heeft een foutje gemaakt en nu heb ik er lekker twee...).

19. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Was vast een nieuwe Piet.
    Heerlijk he die kinderlogica.

20. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ja, echt heerlijk! En waar de volwassenen er een probleem van maken is hij er alleen maar blij mee.

Deel Deze Pagina