Ja hoor hij heeft 1x gekeken naar zn vader die het uitlegde. Toen samen met papa gebouwd en daarna kon hij dat zelfstandig. Het staat met symbolen heel duidelijk aangegeven in het boekje.
Ik ook, verheug me al op kerst, dan krijg ik de aanvulling van mezelf Kinderen ook blij met alles. Oudste is vooral dolgelukkig met het boek van Fabeldieren en heeft wel 100 keer gezegd hoe bijzonder het is dat ze nu een handtekening heeft van Newt Scamander Jongste is volgens mij het meest enthousiast over de tijdverdrijver, die 80 cent op aliexpress toch goed besteed
Heel slim idd, ik probeer dat ook met verjaardagen van mn zoon en bijv de geboorte van ons meisje. Hoe zonde is het als mensen er niks mee kunnen. En die kadobin is gewoon luiigheid.. vet irritant..
Klinkt goed. Sint is achter de rug inmiddels, maar over een paar maanden is hij jarig (wordt 7), dus mooi voor dat verlanglijstje. Ik denk trouwens dat dochter (bijna 12) het ook nog leuk zou vinden. Zij vindt dit soort dingen ook wel interessant. Maar mogelijk wordt dit al snel te simpel voor haar.
On topic: hier waren de kinderen ook blij met wat ze gekregen hebben. Wijzelf alleen een paar kleinigheidjes. Wisten niks, maar ja, er moet natuurlijk wel iets in dezak voor papa en mama.
Je kunt de voorbeeld circuits nabouwen, maar misschien kan zij zelf dingen bedenken? Er zijn volgens mij ook aanvulsets.
Zoon is eerder jarig. Dus mochten we hem dit geven en blijkt dan dat zij het ook erg interessant vindt, dan kunnen we eens gaan kijken of we wat moeilijkers in dezelfde trant kunnen vinden voor haar. Maar ik ga dit zeker in gedachten houden. Dus: bedankt voor de tip (ook al was dat niet het uitgangspunt van je post)
Wij hebben die racebaan ook! Heel vroeger had ik hem zelf ook. 'Helaas' wordt er niet al niet meer naar omgekeken dus binnenkort mssn in de verkoop. Wel een mega irritant geluid komt er uit dus zo rouwig ben ik er niet om dat die niet gebruikt wordt.
Onze oudste is altijd dik tevreden met zijn cadeaus. We geven dan ook nooit teveel. Iedereen weet inmiddels dat wij met minimalisme bezig zijn en krijgen voornamelijk nuttige dingen. Geen prullaria dus. Alleen geven mijn ouders ons steeds douchegel, waardoor we al een hele voorraad hebben die we nooit op krijgen! Daarvan gaat dus een deel naar de kringloopwinkel of geef ik een ander cadeau. Niet omdat we er niet blij mee zijn, maar omdat we het anders kunnen weggooien of in de weg staat.
Hier heel tevreden. Mijn ouders hebben ons cadeautjes toegestuurd dit jaar. Voor zoontje 2 cadeaus. Een kassa met 5 knoppen en dikke plastic muntjes (Lekker priegelen door muntjes in de gleufjes te doen en op knopjes te drukken), en hij heeft een Nijntje kookset gekregen. Kan hij rustig 30 minuten alleen mee spelen. 'Lepeltje in het pannetje, pannetje in het andere pannetje, pannetje uit het pannetje, lepeltje in het andere pannetje en weer heel snel terug in het eerste pannetje'. Grote hit!
Zoon was heel blij met alles. Pokemon game voor de switch was favoriet. Ik ben ook blij en heb stiekem elke dag in december cadeautje. Het is van Molton Brown
hier viel alles in de smaak gelukkig. was wel even bang dat mijn dochter boos zou worden, die wou nml een luvabella maar die heeft ze niet gekregen. Maar ik heb haar er geen 1x over gehoord.
Hier waren de cadeaus voor de kinderen helemaal prima. Ik kreeg wat action rommeltjes, en een kaars waar ik geen kandelaar voor Maar ach ik ben snel tevreden Man kreeg een lot, helaas niks gewonnen. Maar het belangrijkste, we hebben een gezellige dag gehad.
Onze jongste heeft ook Smartmax gekregen met Sint. Hij heeft net als het kindje van @Manque de safaridieren gehad, 2 soorten autootjes en dan de basisdoos. Hij vindt het erg leuk. Als moet ik hem met de basisdoos nog wel ideetjes voor bouwen zodat hij weet wat hij er precies mee kan.
Mijn dochters kregen best wat cadeautjes. Ook dingen die ze nodig hebben. Oudte dochter vindt haar ajax voetbaltas het leukste! Daar is ze zo vreselijk blij mee. En de jongste vindt haar lantaarntje geweldig die ze mee kan nemen haar hoogslaper in... Tja, gelukkig altijd overal tevreden mee!
Hier doen we sinds een paar jaar nog weinig cadeau's. Liever een ding die ze graag willen dan 10 cadeautjes die flut zijn en waar ze niet zo blij mee zijn. Onze jongste kreeg dus de Smartmax, de houten snelweg met wasstraat van Lidl en een bestuurbare auto (zodat hij die van zijn broer niet meer ging stelen ). De oudste kreeg een doos Lego om 3 soorten dino's te maken, het Lego Harry Potter spel voor de Switch en de Lego Harry Potter zwerkbal set. Beide jongens waren erg blij. Voor volwassenen doen we gelukkig geen cadeautjes meer.
Ook hier was dochter door het dolle met wat ze kreeg (had het allemaal zelf gekocht sommige dingen op verlanglijstje sommige niet) maar het viel allemaal goed in de smaak.. Ook man en ik hebben gekregen wat we wilden dus niets te klagen
Mijn oudste was het meest gelukkig met zijn voetbalplaatjes, blijer kunnen we hem niet maken. Alle dubbele geeft hij weg of ruilt hij met de kindjes uit zijn klas. De jongste is gelukkig ook blij met alles wat hij gekregen heeft. Omdat hij alles leuk vind is het voor hem wat moeilijker uit zoeken. We zijn dit jaar voor nuttig en weinig gegaan. Wijzelf hebben niks gekregen. We hebben voor bij oma wel iets voor de rest mee genomen maar ik had absoluut geen verwachtingen terug. Met kerst gaan we dit jaar iets meer uitpakken voor onszelf
Wat erg eigenlijk! Ik heb m’n cadeau zelf uitgezocht, een bijzettafeltje met een mooie plant erop, dus ik was superblij. Voor de kinderen was eigenlijk alles een succes, blij met hun nieuwe pyjama’s, allebei met hun boekje en de kleinste met een babywalker en de oudste met een Bruder shovel. Wij doen het dus ook niet met lootjes trekken, kan me voorstellen dat het dan eerder tegenvalt. Oh en Mn man was ook heel content met z’n speciaalbiertjespakket en een boek.
Mijn jongste was overigens het meest blij met haar politiepak, daar heeft ze al heel vaak om gevraagd. Op school heeft ze een nerf pistooltje gekregen, dat viel ook in de smaak. De oudste is het meest blij met dr nieuwe onesie en dr statief waar ze dr telefoon ook op kan zetten.