Kadootjes blij of totaal niet

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 6 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik had een stofzuiger voor de middelste waar hij helemaal blij mee was, totdat bleek dat het ding echt helemaal niet zuigt. Ik had niet veel verwacht, maar toch wel een beetje het idee van een stofzuiger, dus nu was hij heel teleurgesteld. Gelukkig vindt mini het ding prachtig, dus het wordt alsnog veel gebruikt.
    Verder is iedereen blij, hoewel mini haar oog op meer van de middelste zijn cadeaus heeft laten vallen. Ze is vooral jaloers op de robot triceratops (oftewel ik wil ook titatops!). Maar de middelste is ook wel jaloers op haar Duplo en dierenarts set, dus ik kan lekker veel politie spelen voorlopig.

2. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.267
    416
    83
    Wij doen Sinterklaas alleen voor dochter groots. Voor de volwassenen een december kalender en man en ik nog een letter. Vind het elk jaar superleuk om te krassen. Geef de rest van het jaar geen cent uit aan loterijen.
    Dochter was denk ik t meest blij met de baby born kleertjes van Ali :roflmao:. En de Lego Jurassic world doos en mijn grote atlas vond ze ook erg mooi. Al met al een heel tevreden kind.

3. Tove

Tove Niet meer actief

Ooh zo'n heerlijk excuus om los te gaan:roflmao::roflmao:.

In your eyes vindt dit leuk.
  4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.512
    113
    Als ie usb heeft kun je een draadloze koptelefoon kopen.

5. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Spoor me nou niet aan :roflmao::roflmao:

Tove vindt dit leuk.
  6. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.698
    4.306
    113
    noord holland
    Mijn oudste het dezelfde smaak :D.... dat boek heeft ze vorig jaar gekregen en ook een tijdverdrijver :).

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Ziet er leuk uit dat spektro zeg.

8. In your eyes

Ah gaaf! Ik geloof dat 90% van de cadeaus HP gerelateerd waren :roflmao:

spruitje80 vindt dit leuk.
  9. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Hier vielen de cadeaus ook in de smaak. De oudste gravitrax en smart games spel en boek van de Gorgels.
    Mijn dochter is superblij met haar pop, Spel van Bert Bever en knutselspullen.

Ik vind het zo erg dat mensen de cadeaus dan weer te koop zetten op marktplaats. Zo ondankbaar ofzo. Terwijl wij ook weleens voor de verjaardag iets prullerigs hebben gekregen hoor. Maar voor sinterklaas...

10. Tove

Tove Niet meer actief

Hahaha als je je eigen cadeautjes moet inpakken vind ik dat het mag:roflmao:. Moet toch nog een beetje leuk zijn:p.

11. In your eyes

Ik heb mezelf vorige week een nieuwe telefoon cadeau gedaan, op een gegeven moment houdt het op. Ik ben toch zeker sinterklaas niet! :p

Tove vindt dit leuk.
  12. Tove

Tove Niet meer actief

De kerstman (mag dat nog tegenwoordig?) dan?:roflmao::p

13. In your eyes

Ligt eraan of de cashback van de telefoon op tijd binnen is :roflmao:

14. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63

Aagh, hier ook, en ik had een stuk slijm gauw in mn achterzak gedaan om weg te gooien. Vergeten! Maar die is er dus helaas niet meer uit te krijgen, totaal vastgezogen, ook niet uitwasbaar in de was. Wat een stom cadeautje. Hihi.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  15. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    ik ook!! Ik weet nu al wat ik krijg voor de kerst, moet het alleen nog even halen, inpakken en dan onder de boom!! Ik ga mezelf dit jaar goed verwennen :)

Mijn man heeft man mij allerlei leuke dingen gekregen voor sinterklaas, ik had zelf wat kleine dingetjes omdat ik even inspiratieloos was....Maar nu weet ik wat ik wil, en dus ga ik het allemaal halen :):):)

tuc vindt dit leuk.
  16. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Het gaat niet om tweede hands speelgoed, maar om nieuw speelgoed wat over is en niet in de smaakgevallen is. Of dubbel, welke reden dan ook.

17. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.977
    113
    Cadeaus op marktplaats? Dat doe je toch niet...
    Iets wat je gekregen hebt ga je niet verkopen. Echt niet. Hooguit geef je het weg, na een paar jaar ofzo.
    En als je het zelf hebt uitgezocht voor je kinderen en ze hoeven het niet, dan denk ik dat je toch beter moet kijken en luisteren wat je kinderen leuk vinden of misschien wat minder kopen.
    De oudste maakt hier zelf een lijstje, de jongste nog niet maar ik weet wel precies wat hij leuk vindt. Dus nee hier liggen geen cadeaus ongebruikt in een hoekje.

Baileyy vindt dit leuk.
  18. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

De vraag van ts was toch wat wij vreselijk of leuk vonden?!
    Ik reageerde daarop met een aanvulling wat wij dan met het oude speelgoed van mijn zoontje gaan doen...niks gaat hier zomaar op marktplaats, zelfs oud speelgoed niet.

19. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Toevallig die van de liddl? (stofzuiger)

20. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ja. Van Vileda, dus ik had een beetje hoop.

Deel Deze Pagina