Ik had een stofzuiger voor de middelste waar hij helemaal blij mee was, totdat bleek dat het ding echt helemaal niet zuigt. Ik had niet veel verwacht, maar toch wel een beetje het idee van een stofzuiger, dus nu was hij heel teleurgesteld. Gelukkig vindt mini het ding prachtig, dus het wordt alsnog veel gebruikt. Verder is iedereen blij, hoewel mini haar oog op meer van de middelste zijn cadeaus heeft laten vallen. Ze is vooral jaloers op de robot triceratops (oftewel ik wil ook titatops!). Maar de middelste is ook wel jaloers op haar Duplo en dierenarts set, dus ik kan lekker veel politie spelen voorlopig.
Wij doen Sinterklaas alleen voor dochter groots. Voor de volwassenen een december kalender en man en ik nog een letter. Vind het elk jaar superleuk om te krassen. Geef de rest van het jaar geen cent uit aan loterijen. Dochter was denk ik t meest blij met de baby born kleertjes van Ali . En de Lego Jurassic world doos en mijn grote atlas vond ze ook erg mooi. Al met al een heel tevreden kind.
Mijn oudste het dezelfde smaak .... dat boek heeft ze vorig jaar gekregen en ook een tijdverdrijver .
Hier vielen de cadeaus ook in de smaak. De oudste gravitrax en smart games spel en boek van de Gorgels. Mijn dochter is superblij met haar pop, Spel van Bert Bever en knutselspullen. Ik vind het zo erg dat mensen de cadeaus dan weer te koop zetten op marktplaats. Zo ondankbaar ofzo. Terwijl wij ook weleens voor de verjaardag iets prullerigs hebben gekregen hoor. Maar voor sinterklaas...
Hahaha als je je eigen cadeautjes moet inpakken vind ik dat het mag. Moet toch nog een beetje leuk zijn.
Ik heb mezelf vorige week een nieuwe telefoon cadeau gedaan, op een gegeven moment houdt het op. Ik ben toch zeker sinterklaas niet!
Aagh, hier ook, en ik had een stuk slijm gauw in mn achterzak gedaan om weg te gooien. Vergeten! Maar die is er dus helaas niet meer uit te krijgen, totaal vastgezogen, ook niet uitwasbaar in de was. Wat een stom cadeautje. Hihi.
ik ook!! Ik weet nu al wat ik krijg voor de kerst, moet het alleen nog even halen, inpakken en dan onder de boom!! Ik ga mezelf dit jaar goed verwennen Mijn man heeft man mij allerlei leuke dingen gekregen voor sinterklaas, ik had zelf wat kleine dingetjes omdat ik even inspiratieloos was....Maar nu weet ik wat ik wil, en dus ga ik het allemaal halen
Het gaat niet om tweede hands speelgoed, maar om nieuw speelgoed wat over is en niet in de smaakgevallen is. Of dubbel, welke reden dan ook.
Cadeaus op marktplaats? Dat doe je toch niet... Iets wat je gekregen hebt ga je niet verkopen. Echt niet. Hooguit geef je het weg, na een paar jaar ofzo. En als je het zelf hebt uitgezocht voor je kinderen en ze hoeven het niet, dan denk ik dat je toch beter moet kijken en luisteren wat je kinderen leuk vinden of misschien wat minder kopen. De oudste maakt hier zelf een lijstje, de jongste nog niet maar ik weet wel precies wat hij leuk vindt. Dus nee hier liggen geen cadeaus ongebruikt in een hoekje.
De vraag van ts was toch wat wij vreselijk of leuk vonden?! Ik reageerde daarop met een aanvulling wat wij dan met het oude speelgoed van mijn zoontje gaan doen...niks gaat hier zomaar op marktplaats, zelfs oud speelgoed niet.