Sorry, wat ik bedoelde is dat PostNL graag speelgoed dat over of niet gewenst is wil sturen naar stichting JarigeJob om aan armlastige kinderen te geven. Ze willen dan wel nieuwe speelgoed hebben en geen tweede hands. Speelgoed/cadeautjes die gekregen zijn met Sinterklaas zou ik zeker niet op marktplaats zetten. Dan kan je toch beter Sinterklaas om het bonnetje vragen en omruilen voor iets dat wel gewenst is. Of terug geven. Bedenk me terwijl ik het tiep dat teruggeven vast ook wel raar gevonden wordt. Volgens mij kan je dit niet goed oplossen. Hier is iedereen gelukkig blij met alles.
Ik kreeg douchegel en deo, douchegel ben ik erg blij mee en deze deo is niet mijn ding, die geef ik aan dochter die er wel van houd. De 3 oudsten kregen een chocoladeletter en een klein kadootje, ze waren er blij mee. Jongste kreeg nieuwe schoenen.
Daar zou je wel garantie op moeten hebben verwacht ik. In ons geval ben ik blij dat mini hem wel leuk vindt. Dat scheelt in het verdriet.
Ik heb mijn eigen kado’s gekocht en was super blij en verrast Maar mijn kinderen en man waren ook heel erg blij met hun kado’s. De oudste heeft een Harry Potter verkleedpartij met toverstaf en alles, en de jongste kan inmiddels zijn kamer omtoveren tot disco haha. Helaas het laatste jaar waarin de jongste nog geloofd.
Oh echt??? Wat stom...had al een hele zak liggen en wilde deze week gaan uitzoeken hoe het werkt. Dan gaat het weer naar de voedselbank.
Oh dat is ook een idee. We hebben hier nog een hele boel speelgoed waar niet of nauwelijks mee is gespeeld en daar zal een ander kind best nog veel plezier uit kunnen halen.