Waarschijnlijk is hier al genoeg over gezegd en gesproken; mijn dochter van 11 weken doet na de 1e en 2e fles slaapje van ong 2 uur. Fles van 15 uur slaapt ze maar 45 min. Dan is t nog geen tijd voor de fles maar tevreden is ze ook niet, hoewel ze geen honger lijkt te hebben, gewoon hangerig. Tegen de tijd dat het tijd is voor fles is ze alweer moe en dan is ze soms 4 a 5 uur wakker achter elkaar voor ze gaat slapen. En dan maak ik ze weer wakker tussen 22 en 23 voor laatste fles. Hoe doen jullie dat? Fles van 19 eerder geven, dus als ze direct wakker wordt na kort slaapje? Dan zit er minder dan 3 uur tussen de voeding. Vind t zo lastig, vaak eet ik door de onrustig ook pas laat omdat ik met haar in de weer ben.
Mijn dochtertje 10 weken doet dat ook ja. Ong 2x 2 uur in bed en na 4 uur half 5 wil ze echt niet meer op bed tot de fles van half 8. Meestal slaapt ze nog een half uurtje op mn arm. Tja niks aan te doen. Wij hebben een wipper met tril stand. Daar kan ze heel lang in zitten en doet dan af en toe een tukkie. Dan kunnen we iig even rustig eten. Kwart voor 7 gaat ze douchen met papa en na de fles van half 8 lekker naar bed. Heel veel baby's hebben dit hoor. Bij mijn zoon was het ook altijd een lastig tijdstip. En nog als ie erg moe uit school komt. Ik zorg gewoon dat alles voor het eten klaar staat en zo opgezet kan worden.