Wij doen met ons meidenclubje altijd dobbelen rond sint en kerst. Zo ook dit jaar. De afspraak is dan 3 kadootjes te kopen van ongeveer 5,-. Normaal is dit geen probleem... maar ben momenteel echt inspiratieloos! Wie heeft er goede ideeën? Gr. Marielle
Ik ben vorig jaar gewoon een paar winkels ingelopen en heb er rondgekeken (wij moesten 3 cadeautjes voor 5 euro kopen). Het grootste succes was hier zo'n hoofdmassageding (zo'n spingachtig ding). Kostte toen geloof ik 2,99 bij de Blokker.
Wij doen dat ook altijd met 4 vriendinnen in totaal en dan kopen we per persoon 4 kadootjes voor een totaalbedrag van 10 euro. Allemaal bij Action en Euroland en Xenos. En je wilt niet weten wat voor leuke dingen ik ieder jaar krijg!!
Van die GEWELDIGE, bijna ouderwetse cadeautjes waar dan uiteindelijk driftig om gedobbeld wordt: mooi briefpapier beenwarmers Chinese slofjes een schoonmaaksetje (voor de badkamer/wc ) pannenlappen Of wat dacht je van een paar gezichtsmaskertjes, een string (echt waar, vechten wordt dat ), een vrouwenfilm op DVD, een mooie nagellak in de herfstkleuren van nu (ik meen diepgroen, paars)... Succes en alvast veel plezier!
Oja, een film! Kijk in de aanbiedingsbakken bij allerlei winkels! O.a. de Blokker, Hema, Kruidvat en natuurlijk alle multimediazaken hebben zo'n bak met films voor een paar euro.
Ren naar de xenos, action, kruidvat etc. en maak bijvoorbeeld 3 grappige setjes. 1 met verwendingetjes (Zoals al werd genoemd een maskertje, paar badparels,zeepje etc), 1 met lekkere dingetjes als chocolade en snoepjes en 1 met bijv. kruiden (hebben ze bij dille en kamille en oil and vinegar) oid. Wat ook leuk is, is iets kopen dat echt foeilelijk is, heel kitch oid. Of iets dat heel wat lijkt, bijvoorbeeld een duopak maandverband. Wil iedereen t grote pak hebben ; P
kneipp producten kadobonnen 1/5 staatsloten(kan je er 2 doen) decemberkaldender(kraslot) leuk tijdschrift...de linda bv. iets van make-up fles wijn
bij de etos heb je volgens mij zo'n kubus gevuld met badspulletjes ofzo bij de tuinen heb je ook van die leuke gebakjes die gemaakt zijn van handdoekjes en zeepjes
Bij de xenos zo'n doos met 2 koffiemokjes voor de Senseo. Echt heel leuk, vaak van die leuke prints erop. Leuke bekers voor de thee met een doosje thee erbij. films, cd's, tijdschriften, kruidvat heeft ook vaak van die leuke dingetjes voor weinig. Bijvoorbeeld plaid, sloffen, etc. Lekkere verwenproducten, etc. etc.