Van Toet Toet hebben we al van alles en dochter krijgt voor haar verjaardag zowat alles van dat Zoef Zoef gebeuren dus tja. Geld vragen is ook zoiets . Piratenschip, houten treinbaan en wheelies (little people) heeft ie al... En nee ik ga niet iemand anders het kado laten regelen tis een kinderverjaardag geen bruiloft...
Klinkt alsof je zoontje al zoveel heeft dat het bijna en luxeprobleem is, zo'n verjaardag. Misschien toch vragen of mensen echt iets kleins willen kopen en daarnaast toch een bijdrage voor de spaarrekening of een cadeaubon van hema of speelgoedwinkel? Zodat je evt later alsnog iets kunt kopen als hij iets graag wil hebben, bijvoorbeeld van de zomer. En anders gebruk je het voor 5 dec volgend jaar, weet hij veel..
Tja, we zijn gezegend met lieve vrienden die out of the blue ineens met een piratenschip, glijbaan, puzzels, duplo en spelletjes aankomen. Enorm lief uiteraard maar dat maakt het wel moeilijk om kado's te vinden. Ik zal nooit verjaardagsgeld gebruiken voor 5 december, dan vraag ik nog liever geld voor hun spaarpot ipv kadokaarten. Begrijp me niet verkeerd, maar ik zit in een positie waarbij ik dit niet hoef te doen, maar als anderen dat wel doen is dat ook prima natuurlijk! Ik heb nu enkele spellen van HABA, Grimm, wat nieuwe boeken uit bovenstaande lijst, een enorm leuke raket die hij zelf kan maken en bambino-loco. De keuken kopen we zelf voor hem en waarschijnlijk ook de accesoires voor erbij. Bedankt voor de tips!
Haha toppp! Dit was de site trouwens! Misschien staat er nog meer op wat je leuk vindt 2 - 4 jaar - Educatief Speelgoed
Thanks! Had al stiekem verder gekeken op de site! Vond alles erg leuk behalve de mais 😂. Denk dat zuslief dat nog opeet dus daar wachten we nog maar ff mee
Ik zat net te denken: DUHHH. Als je die link aanklikte kwam je ook op de site 😅😅😅
Als je echt al zo onwijs veel hebt, kan je beter vragen om geld op zijn spaarrekening! Of geld voor kleren! Of een avondje oppassen zodat jullie lekker uit eten kunnen.
Haha een avond oppas voor zijn verjaardag? Beetje sneu . Maarre ook dat heb ik niet nodig want we hebben elke week al een avond oppas en een datenight . Kleren vind ik ook zo wat om te vragen, ik koop ze toch liever zelf dan dat je zooi krijgt wat je nooit aandoet omdat je er niks aan vindt.