Hoi dames Zouden jullie even mee kunnen denken wat ik zou kunnen kopen voor de eerste verjaardag van mijn dochter in januari? Dit heeft ze al: Toet toet auto garage met autos Nijntje duw-loop ding Houten blokken Een soort weelybug Ik weet het niet meer wat ik nog kan vragen :')
Knoppuzzels / chunky puzzels, vormenstoof, kiepwagen, trekbeestjes, stapelbakjes, xylofoon, kindermobieltje, badspeeltjes...
Wij hebben van mijn ouders en zusje een houten tafeltje en stoeltje gekregen met het geboortekaartje erop geschilderd. We hebben hem een houten slee en duplo boerderij gegeven. Verder heeft hij veel Toet Toet Auto's gekregen. Ik vind houten speelgoed erg leuk, of houten muziekinstrumenten speciaal voor peuters.
Lastig he? Dit krijgt ze hier zover ik gehoord heb. - 3wieler (van ons) - koekjestrommel vormenstoof (ons) - Loopeend (ons) - Houten blokken (ons) - puzzel - zoef zoef boomhut - nijntje verstoppertje - thee servies FP - boodschappentas FP - Schoenen - Voorleesboek dikki dik (weinig tekst, veel plaatjes) - Kleurboek met dikke potloden - Muziek instrumentje (ze heeft nu een blokfluit, helemaal weg van ) - Zandbak.
Dl wordt ook bijna 1 jaar en krijgt in ieder geval: Houten poppenwagen van ons Loopfiets Babyborn pop Woezel en pip verstoppertje Zoef zoef dieren Duplo En ook bonnen want met Sinterklaas heeft ze al gehad: Zoef zoef dieren Ochtendjasje Pyamaatje Fauteuil Boerderij fp Theeservies fp Duplo paar sets Houten puzzel Boekjes (rupsje nooit genoeg, muis en met dierenplaatjes) Muziek rups met xylofoon en piano Kleertjes
Wij hebben tot nu toe alleen nog driewielers en stapelbekers.. Ze krijgen met kerst nog cadeau's van opa en oma, dus even afwachten wat dat is voordat ik nog iets voor ze kan uitzoeken, en de rest van de familie tips kan geven. Ohja, ze krijgen ook beide hun eerste pop van mn broer en schoonzus Moeilijk hé, ik vind alles zooooo leuk maar we hebben maar n klein budget helaas! Speelgoed is ook zo duur vind ik
Ik ben eruit. Mijn dochter is gek op dingen voelen enzo dus ik ga deze kopen Oops Soft Friend schildpad Van mijn vader heeft ze een rose autostoel gehad mocht hem alvast bestellen hihi En mijn moeder gaat van mijn vroegere baby armbandje het plaatje laten verwisselen en dan met haar naam hihi Aan de andere mensen ga ik vragen vormenstoof trekdiertje etc zoef zoef dierentuin
Wat een super leuk idee omdat armbandje te verwisselen!!! Die ga ik echt onthouden! Ook een leuke is: Een stevig fotoboekje van karton met je eigen ontwerp - boekjevankarton.nl. Hier kun je een fotoboekje van karton maken. Het is zeg maar een stevig boekje, waar (kleine) kinderen zelf mee kunnen spelen. Helemaal leuk als de kleintjes wat woordjes gaan leren, is om daar dan foto's in te doen die daar bij passen.