Kado's Sint en kerst

Discussie in 'De lounge' gestart door Nipa18, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie kado's Sinterklaas en kerst

1. Alleen met sinterklaas

2. Alleen met kerst

3. Allebei

4. Helemaal niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Toen we nog in NL woonden beide, maar meer de nadruk op Kerst. Nu vieren we amper nog Sinterklaas en vieren we Kerst groots en uitgebreid. Love it! :)

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    In principe doen we allebei alleen bij Sinterklaas doen we een paar kado's per kind en met de kerst doen we meestal één kado kopen waar wij als gezin allemaal wat aan hebben.

Dit jaar kopen wij het spel Doolfhof waar wij dus allemaal mee kunnen spelen.

Als de kinderen straks wat ouder zijn en we geen Sinterklaas meer vieren dan zullen we misschien wat meer kleinere kado's doen met de kerst en 1 kado met surprises tijdens Sinterklaas.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Sinterklaas sowieso en met kerst meestal iets kleins onder de boom.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Sinterklaas vieren we met cadeaus en met kerst krijgen ze altijd samen een gezelschapsspel.

5. winnietje

winnietje Niet meer actief

Sinterklaas maar dan alleen voor de kindjes. Kerst kopen we allemaal een kleinigheidje voor de ander. Dat doen we met broer zus en aanhang

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dit jaar alleen sinterklaas. Sinds de zwangerschap ben ik zo moe en heb ik nergens zin in. Dus kerst komt volgend jaar weer.

7. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Sinterklaas en Kerst(en haar verjaardag), maar we vieren Sinterklaas alleen tot het moment dat ze er niet meer in Sinterklaas geloofd.

8. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik vind het leuker met kerst maar aangezien de kids nog klein zijn doen we nu alleen aan sinterklaas.
    Ze zijn beide voor en na sinterklaas jarig dus de decembermaand is voor ons al duur genoeg!
    Kerst draait nu om gezelligheid en tijd met elkaar. Als ze niet meer erin geloven kopen we wel wat cadeaus voor kerst, nu nog niet.

9. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hier 2 cadeautjes met Sinterklaas en geen kerst. Ze is op 6 december jarig en dat moet ten alle tijde speciaal blijven. Als de jongens er straks zijn willen we z.s.m. overstappen op kerstmis ipv sinterklaas :)

10. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Wij doen het allebei.
    Mijn man is Nederlands en we vieren Sinterklaas met zijn familie.
    Ik ben Duits en kerst vieren we met mijn familie.
    Toen we nog geen kind hadden deden we niets aan Sinterklaas, wel aan kerst.

Ik vind het wel gezellig, maar om mijn dochter niet te veel te verwennen (ahum) koop ik gewoon hetzelfde aantal cadeautjes dat ik normaal alleen voor kerst zou kopen (best veel eerlijk gezegd, aangezien dat in Duitsland nogal uitgebreid gevierd wordt) en verdeel het over kerst en Sinterklaas. Van de (schoon-)familie krijgt ze verder toch zat!

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier Sinterklaas alleen voor mijn meisje.
    Kerst voor haar, mijn ouders, broertje en mezelf.
    Vind kerst veeeel leuker.

12. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Hier Sinterklaas met ons gezin, mijn ouders en schoonmoeder.
    Kerst vieren we met mijn ouders en de rest van de familie, en dan ook met kado's.

13. nono

nono Niet meer actief

Allebei, maar als het aan mij had gelegen alleen met sint.

14. floraa

floraa Niet meer actief

Ik vind allebei zwaar overdreven.

Ik doe zelf niet aan cadeaus met Sinterklaas of Kerst. Het hoort niet bij mijn idee van Kerstmis en bij Sinterklaas maak ik geld over naar een aantal goede doelen.

15. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Allebei:
    Sinterklaas weten de kinderen niet wat ze krijgen.
    Kerst, Koop iedereen 1 cadeautje voor elkaar.

Deel Deze Pagina