Ik wil een nieuw abonnement gaan afsluiten en ben wat aan het rondkijken. Ik wil dus een abonnement zonder toestel maar met als kado een laptop. Volgens mij heeft Vodafone zoiets gehad (en nog?). Wie heeft er zoiets afgesloten en heeft een laptop of wie weet een aanbieding die momenteel loopt? Ik wil een laptop waarmee ik draadloos kan internetten en waar Vista/XP op zit. Iets van 80 GB harde schijf ofzo en een dvd speler/brander erin. Qua software kan ik niet zoveel verlangen denk ik. Het abonnement mag rond de 30 euro zitten en de provider maakt me niet zo heel veel uit. Heeft iemand tips?
geen idee ik weet wel iemand die heeft telefoon met goedkoop abbonnement en daar kreeg je laptop bij kado dat was via gsm.nl
Ik zal eens kijken, dank je. Ik heb al wat gevonden via gsmtrack.nl en typhoon.nl maar ik weet niet of die laptops wat zijn.
Daar zit inderdaad ook die Dell laptop bij, de V1000. Ik weet alleen niet of ik daarmee kan internetten enzo. Bij Typhoon zit er een Acer laptop bij met deze specificaties Specificaties Processor Intel® Celeron® M Processor 550 2.0 GHz 1024MB DDRII Software Microsoft® Windows® Vista Home Basic Scherm 15.4" TFT WXGA Geheugen 80GB HDD 5400 RPM Drive Super Multi DVD-RW Batterij 6-cell LiIon Verbinding 56K modem Wired LAN & wireless 802.11b/g 5-in-1 card reader Alleen moet ik dan 89 bij betalen bij een Vodafone abonnement van 27,50 Maar kan ik daar draadloos mee internetten en is die laptop wat?
Ik heb dat een jaar of 2 geleden ook gedaan, abo afgesloten met ipv telefoon een laptop. Dat was een Dell laptop, ik vind het een prima ding. Heb geen verstand van harde schijven e.d. Ik gebruik hem ook alleen voor wat te computeren en foto's te bewerken meer niet!
Geen idee, toevallig heeft mijn vriend een Acer en ik een Dell als laptop. Maar mijn vriend heeft een hele dure versie van de Acer, dus dat is niet vergelijkbaar... Wel hebben beide laptops hier draadloos internet en vista erop Volgens mij kan je de beschrijvingen van de laptops bekijken bij het abo waar je het bij kado krijgt en daar gewoon de beste keuze in maken (zou dan gaan voor de laptop met meer geheugen e.d.) En met die laptop die je beschrijft weet ik niet zeker of je daarmee draadloos kan internetten. Ik weet dat het WiFi heet, voor draadloos internetten...
ik heb een paar weken geleden deze acer laptop gekocht bij mediamarkt en tot nu toe heel tevreden. doe er niks bijzonders mee als alleen een beetje internetten en spelletjes enzo. kan er ook draadloos mee internetten maar dat is wel heel duur! (met prepaidkaart)