Onze zoon is altijd slechte slaper geweest en weinig. Maar zins maand of 5 is het echt drama, hij komt paar keer per nacht en kan dan moeilijk weer in slaap komen en soms is hij paar uur wakker. Overdag slaapt hij ook bijna niet..... ik ga tegenwoordig maar veel wandelen in de hoop dat hij in slaap valt. maar het is niet meer te doen, vooral omdat we er nu een baby bij hebben. vannacht is hij 4x wakker geworden en de laatste keer was rond 4 uur en ging niet meer slapen. we zijn einde van het latijn.... wie heeft de goude tip? we hebben alle "slaapmiddelen' homeopatische geprobeerd. we leggen hem altijd terug, verteld dat hij weer om moet draaien en dan oogjes dicht. Mijn man heeft wel eens bij hem geslapen, zodat ik nog even kon rusten. Het is nu zo dat er ochtenden zijn dat ik de peuterpoeder niet meer in de fles krijg gemikt en de krant al niet meer kan lezen van vermoeidheid en dan begin de dag nog met een peuter en baby. Mijn man is vrachtwagenchauffeur en ik maak me gewoon zorgen. Ik weet dat als hij moe is ga slapen in de vrachtwagen, maar ja het houd natuurlijk ook een keer op. Hij slaap ook trouwens zo slecht bij mijn ouders....... wie heeft de gouden tip.