dames ik heb net iets stoms gedaan dus tip voor jullie doe mij niet na!! Ik kreeg via de mail een filmpje toegestuurd en ik lees niet waar het over gaat. Normaal krijg ik altijd melige filmpjes waar je de tranen van over de wangen rollen maar dan van het lachen. Dus zonder na te denken klik klik en openen.... Bleek dat dit een filmpje was van iemand die een hond van een brug afgooit. Een paar steekwoorden hoge brug, vieze klap, hondje leeft nog, hondje piept, Dus als jullie een mailtje krijgen met een filmpje over een hondje OPEN HET NIET! Ik zit hier nu nog te shaken en tranen weg te vegen. Wat een zieke geest zeg.
Ik heb em ook gehad, had er al over gehoord van mn moeder. Open het dus ook niet. Zoiets kan ik niet aanzien..
Gadverdamme, als ik zulke dingen zie begin ik meteen te janken. Wat een idioten zeg, Bah. Ga hen dus niet openen als ik hem krijg, bedankt.
Mag ik met degene die het hondje naar beneden gooide hetzelfde doen??? zodat hij dat never nooit meer kan doen... bahbah bah wat een zieke geest en het dan nog filmen ook!!! Dat zijn geen mensen, dat zijn beesten
Helaas heb ik het al gezien want het kwam ook op het nieuws!! het is echt zooo ziek!! Echt een stel *&*#&*(^(*&@^&%#
ja had hem al gezien verschrikkelijk dat iemand zo ziek kan zijn!. er was al een topic hierover geopend bij nieuws en televisie
Hier staat ook een topic over bij films, nieuws en televisie (filmpje is overigens verwijderd). Deze doe ik dan ook dicht.