Wat heb jij ter decoratie op je eettafel staan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shawarma, 1 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik ben vrij inspiratieloos, nadat ik op Valentijnsdag een prachtig groot boeket rozen heb gekregen, en nadat ik ze heb weggegooid, vind ik mijn eettafel wel erg leeg met alleen mijn fruitschaal.
    Nu heb ik maar weer een boeketje gekocht om het op te fleuren, maar wil toch liever iets wat ik niet elke week weer opnieuw hoef te halen.
    Dus wat heb jij op de eettafel staan??

2. shoshana

shoshana Niet meer actief

Een dienblad met kaarsen. En veder een hoop troep, wat ik elke dag opruim en vervolgens weer verzamel.

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Aan mij heb je niet veel, maar hier staat ook alleen een fruitschaal. Zonder fruit overigens, want dat staat in de keuken. Lekker saai dus...

Maar vind het zelf wel handig als er niet te veel op staat, met een dochter die graag aan tafel knutselt en kleurt.

En heel af en toe staat hier ook weleens een vaasje tulpen o.i.d. op tafel. Verder ook weinig ideeën...

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Op de eettafel heb ik een dienblad staan met kaarsen en een plant in pot.. wit met groen, zoals alle accesoires in huis.

Op de salontafel heb ik het vd week net vernieuwd.. appeltjesgroene schaal met kaarsjes en een potje met bloembollen. lekker het voorjaar in huis!

5. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Alleen een bosje verse bloemen, elke week.
    Verder niks, er wordt zoveel aan gewerkt en geknutseld dat ik niet teveel op m'n tafel wil hebben.

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hier een overvolle fruitschaal :cool: Verder liever niks maar soms gedurende de dag wel wat "troepjes" of zoals nu alle kleurspullen van oudste.

Soms weleens bloemen als ik die krijg maar die zet ik liever op de kast ivm katten die ze anders aanvreten en overal door het huis spugen.

Moet er wel bij zeggen dat wij een extra smalle eettafel hebben dus hij lijkt al snel vol.

7. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Fruitschaal en een grote vaak met bloemen (die koop ik wel iedere week anders is het idd kil en saai

8. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Een fruitschaal. Verder werk ik aan tafel aan school dus daar liggen overdag mijn boeken en na 15.00 de puzzels, knutselspullen, strijkkralen ed. 's Avond vouw ik er vaak de was en als we daarna een serie gaan kijken gaat het licht boven de 'grote' tafel toch uit ;).

Het arme ding krijgt nauwelijks de kans om leeg te zijn haha.

9. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Op de eettafel (is best groot) staat een groot dienblad met wat kaarsen, tijdschriften en een hele grote mooie vaas met bloemen.
    Dus elke week/twee weken moet ik wel nieuwe bloemen kopen.. Ik baal er soms ook van wanr ik vind her zonde maar zonder bloemen ziet het er zo kaal en leeg uit.. En eerlijk, bloemen staan zo gezellig! Ik kan daar echt van genieten!

Op de salon tafel alleen een thee doos en onderzetters.

10. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Op de salontafel niets, want mijn dochter verplaatst het of gooit het dan weg, omdat het dan 'rommel is'. Op de dressoir en tv kast kaarjes/ potten met groene planten/ lantaarns en mooie glaasjes.

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Niks. De tafel is niet bijzonder groot, wordt veel gebruikt om aan te spelen en eten, dus iets erop zou snel in de weg staan.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Momenteel een vaasje met wilgenkatjes.

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hahaha dit is wel heel erg herkenbaar ;)
    Hoe graag ik ook zo een look uit VT Wonen na wil streven, het komt er gewoon niet van.

14. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Een dienblad met een plantje en frutsels en 2 lantaarns met kaarsen

15. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    2 lantaarns van countryfield en een grote royaal gevulde fruitschaal.
    Ik vind het leuk om mooi en lekker fruit op de schaal te doen.
    Zo is hij ook snel weer leeg.

16. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Dit heb ik er op het moment op staan.

17. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Paar weken terug stond het er zo bij

18. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Een schaal met allerlei troep; vooral sleutels, sieraden, papiertjes e.d.
    Een vaas bloemen. En drie kaarsen op kandelaars met daarvoor zo'n ding waarop je elke dag de datum verandert (met blokjes....geen idee hoe dat heet! :D).

Deze tafel wordt trouwens nooit gebruikt; wij eten aan de keukentafel. :)

19. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Mooi!

20. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13