Ik ben vrij inspiratieloos, nadat ik op Valentijnsdag een prachtig groot boeket rozen heb gekregen, en nadat ik ze heb weggegooid, vind ik mijn eettafel wel erg leeg met alleen mijn fruitschaal. Nu heb ik maar weer een boeketje gekocht om het op te fleuren, maar wil toch liever iets wat ik niet elke week weer opnieuw hoef te halen. Dus wat heb jij op de eettafel staan??
Een dienblad met kaarsen. En veder een hoop troep, wat ik elke dag opruim en vervolgens weer verzamel.
Aan mij heb je niet veel, maar hier staat ook alleen een fruitschaal. Zonder fruit overigens, want dat staat in de keuken. Lekker saai dus... Maar vind het zelf wel handig als er niet te veel op staat, met een dochter die graag aan tafel knutselt en kleurt. En heel af en toe staat hier ook weleens een vaasje tulpen o.i.d. op tafel. Verder ook weinig ideeën...
Op de eettafel heb ik een dienblad staan met kaarsen en een plant in pot.. wit met groen, zoals alle accesoires in huis. Op de salontafel heb ik het vd week net vernieuwd.. appeltjesgroene schaal met kaarsjes en een potje met bloembollen. lekker het voorjaar in huis!
Alleen een bosje verse bloemen, elke week. Verder niks, er wordt zoveel aan gewerkt en geknutseld dat ik niet teveel op m'n tafel wil hebben.
Hier een overvolle fruitschaal Verder liever niks maar soms gedurende de dag wel wat "troepjes" of zoals nu alle kleurspullen van oudste. Soms weleens bloemen als ik die krijg maar die zet ik liever op de kast ivm katten die ze anders aanvreten en overal door het huis spugen. Moet er wel bij zeggen dat wij een extra smalle eettafel hebben dus hij lijkt al snel vol.
Een fruitschaal. Verder werk ik aan tafel aan school dus daar liggen overdag mijn boeken en na 15.00 de puzzels, knutselspullen, strijkkralen ed. 's Avond vouw ik er vaak de was en als we daarna een serie gaan kijken gaat het licht boven de 'grote' tafel toch uit . Het arme ding krijgt nauwelijks de kans om leeg te zijn haha.
Op de eettafel (is best groot) staat een groot dienblad met wat kaarsen, tijdschriften en een hele grote mooie vaas met bloemen. Dus elke week/twee weken moet ik wel nieuwe bloemen kopen.. Ik baal er soms ook van wanr ik vind her zonde maar zonder bloemen ziet het er zo kaal en leeg uit.. En eerlijk, bloemen staan zo gezellig! Ik kan daar echt van genieten! Op de salon tafel alleen een thee doos en onderzetters.
Op de salontafel niets, want mijn dochter verplaatst het of gooit het dan weg, omdat het dan 'rommel is'. Op de dressoir en tv kast kaarjes/ potten met groene planten/ lantaarns en mooie glaasjes.
Niks. De tafel is niet bijzonder groot, wordt veel gebruikt om aan te spelen en eten, dus iets erop zou snel in de weg staan.
Hahaha dit is wel heel erg herkenbaar Hoe graag ik ook zo een look uit VT Wonen na wil streven, het komt er gewoon niet van.
2 lantaarns van countryfield en een grote royaal gevulde fruitschaal. Ik vind het leuk om mooi en lekker fruit op de schaal te doen. Zo is hij ook snel weer leeg.
Een schaal met allerlei troep; vooral sleutels, sieraden, papiertjes e.d. Een vaas bloemen. En drie kaarsen op kandelaars met daarvoor zo'n ding waarop je elke dag de datum verandert (met blokjes....geen idee hoe dat heet! ). Deze tafel wordt trouwens nooit gebruikt; wij eten aan de keukentafel.