Ik ben zwanger van de tweede. En we weten dat het een jongetje is Ik heb al een dochtertje dus ben helemaal thuis in de kledingmerken voor meisjes maar heb totaal geen idee wat je een knulletje aantrekt bij wijze van.. Ik vind te kleurige kleding voor een jongetje niet zo leuk dus is er iemand die mij een beetje wegwijs kan maken in de wereld van stoere jongenskleding? Alvast bedankt, Liefs Millie
Ik hou ook van stoere jongenskleding. Felle kleurtjes en allerlei figuurtjes vind ik echt helemaal niks. Ik ga meestal gewoon bij de Prenatal en babykledingzaken kijken, en dan vind ik eigenlijk altijd wel veel leuks. Merken is hier echt heel verschillend, daar kijk ik eigenlijk ook niet echt naar. Waar ik iig wel redelijk veel van heb: - Dirkje - Name It - Prenatal-merk - Lief! (maar dan dus niet met felle kleurtjes ) - Pointer - Timberland Verder weet ik het zo even niet.
Bij de V&D hebben ze echt hele gave Nijntje kleren voor jongens. Ik ben zelf echt helemaal niet van Nijntje, maar die kleertjes waren zeer errug leuk . Toen ik die zag, vond ik het wel jammer dat we niet weten wat het wordt. De meisjes Nijntje kleren zijn trouwens ook leuk, helemaal niet tuttig ofzo.
Oh voor jongens is het echt vreselijk! De kleertjes zijn of alsof ze uit een of andere achterbuurt komen of net alsof het kind een enorme 'nerd' is. Het is echt zoeken. Ik gebruik (heel) duur en goedkoper door elkaar heen. H&M, ZARA, HEMA en Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Imps & Elfs, Replay, Diesel. Maar het is zoeken! Oja, Kids Case vind ik heel leuk
Hmmm, vreselijk? Vind ik niet, hoor, heb al héél veel leuks gescoord voor onze kleine man-to-be. Variërend van dure merken als oa. Lief!, Hillfiger, Riverwood (alle tweedehands, want ga écht geen 30 euro of meer voor 1 shirtje betalen ) tot goedkoper bij de H&M en zelfs de Wibra had heel leuke kleertjes. Zat misschien kwalitatief ietsje minder zijn, maar hoe vaak hebben ze het nou helemaal aan voor ze groter gegroeid zijn? -bijna niet dus-. Ik vind het juist enorm leuk shoppen voor jongetjes; heel stoere, leuke dingetjes te vinden. Voor de meisjes is het toch heeeeel vele roze-met-rouches. Moet je net van houden.
Jah! Hier favoriet: H&M Lief! (en dan natuurlijk de stoer variant ) Name it. En gewoon goed zoeken, ik combineer het spencertje van de Hans Textiel met het broekje va de Hema e.d.
Baby Mexx is mijn favoriet, Noppies heeft een ppar leuke dingen, Imps & Elfs vind ik erg grauw en hema heeft voor jongens niets dat ik leuk vind.
H&M, zeeman Hema textiel bij Hans, wibra, henk ten hoorn, C&A allemaal leuke stoere kleding oke zijn 1e spijkerbroek lag onder de kerstboom van papa en dan van pointer maar nu van H&M hoor.....
Ik vind imps & Elfs wel heel leuk. Vooral op marktplaats vind je veel bijna nieuw voor bijv. 4 of 5 euro. De pasvorm is erg mooi vind ik, wat strakker, zodat het lijfje van je kind mooi uitkomt. Kwaliteit/prijsverhouding vind ik wel ver te zoeken, nieuw enorm duur, vandaar marktplaats en verzenden is maar 1,32 ofzo. Bij Mexx enzo staat vaker zo aanwezig de merknaam voorop, jammer.
Ik vind de jongenskleertjes juist wel heel leuk! Voor meiden vind ik het juist vaak alleen maar roze en truttig, al vind ik die maillootjes en rokjes vaak wel weer stoer en lief tegelijk Voor mijn kleine mannetje heb ik heel veel van verschillende merken. Ik vind Mexx erg klein vallen en beetje saai en heeft de laatste tijd een beetje verwassen look, hou ik niet van. Noppies valt ook klein, maar heeft ook erg leuke dingetjes (de collectie van 2007, die van nu vind ik minder) Lief! vind ik mooi en van goede kwaliteit. Imps&Elfs vind ik ook heel mooi, dat merk hoort strakker te vallen. Pointer en Timberlake heb ik ook in de kast maar vanaf 68, dus past hij nog niet. Verder zweer ik bij de rompers van Little Label, echt een anrader. Heerlijk rekbaar zodat ik S ook lange mouwtjes aan kan doen nu met dat koude weer. Blijven in vorm en dunnere soeple rompers. Ik wil nooit meer andere. Zelf Petit bateau haalt het niet bij little label. H&M-kleding vind ik leuk en betaalbaar, bij Hema kan ik nooit écht iets leuks vinden. Bij Wibra hebben ze soms wel leuke stoere dingetjes hangen. Zeeman vind ik persoonlijk minder dan Wibra qua kleding. Ik hou niet van te kleurrijk (circus), maar wel van fris en stoer. kixx-online.nl is ook een leuke site, of liefwinkel.nl Succes
Mijn zoon heeft een paar stelletjes kleren van Z8. ook zijn jas is daarvan. Ik vind het erg stoer, zelfs sportief. Ja kleurig is het wel. Google maar eens op Z8.