Hallo moeders! ja ik heb hier over al eerder iets op t forum gezet maar dit keer ben ik er ook mee naar de VK gegaan en er word gwn niet naar mij geluisterd. Ik ben er rond de 20 weken achtergekomen dat ik dus zwanger ben en volgens hun ben ik in Januari WEEK 2 Bevrucht.. maar heb dus helemaal niks gedaan in januari dus heb ook jullie raad gevolgd want ik heb voor het laatst sex gehad op 15-12 en dat heb ik hun ook steeds gezegt maar nu zegge ze opeens dat de echo er niet naast kan zitten dat ze het er over hebben gehad en dat het van die week moet zijn maar ik weet zelf toch wel wanneer ik iets doe en wanneer niet maar er word maar niet na mi geluisterd ik heb in februari 1 keer een bloeding gehad van een dag roze bloeding met hevige krampen en verder niks en laatste keer ongesteldheid was nov/dec..verder heb ik ook PCOS dus alles een beetje onduidelijk.. de vorige keer zeiden ze nog tegen mij dat mn kindje te klein is en vandaag was die opeens helemaal goed.. en nu willen ze gwn de echo aanhouden maar ik ben het er niet mee eens dat ze niet naar mijj lusiteren wat zouden jullie doen? verder ja ze heeft mn buik gevoeld en toen zei ze wel je buik is wel paar weken verder. verder heb ik ook verteld wat ik dus van t forum heb dat sperma paar dagen kan leven in een vrouw en dan het innestelen ook even duurt maar daar ging ze gewoon niet op in.!! is het nu dat ze niet naar me luistere omdat ik in hun ogen een jonge moeder ben of hebbe hier meer mensen last van? want uiteindelijk weet ik toch het beste wanneer ik iets doe en dat weet ik beter dan die apparaten.. vorige week zeiden ze trouwns nog tegen mij dat de echo niet 100% meer is omdat ik er te laat achter kwam en dus de baby groeit zoals die moet groeien en nu zeggen se dat het er niet naast kan zitten.. mijn gevoel zegt ook dat ik verder ben dan wat hun beweren!!!..verder was ik volgens de artsen 4 keer 100% niet zwanger een bloedtest was negatief en 3 urine testen.. ik weet nu even niet meer wat ik moet denken.. ik weet dat ik hier niks meer aan kan veranderen maar ik kan het gwn neit hebben dat ze neit naar me luisteren wat zouden jullie doen? andere verloskundige? of daar heen bellen en vragen wat hun vinden en zeggen kent iemand dit?
als de sodemieter een second opinion aanvragen. stel dat je een aantal weken verder bent en je gaat extreem overtijd zijn de gevolgen niet te over zien.
Waar moet ik dat aanvragen bij mn huisarts of bij hun? nja de vk luisteren niet naar mij want ik kwam hier al mee toen ik erachter kwam van de zwangerschap maar volgens hun kan de echo er niet naast zitten
het zou idd kunnen dat je van zolang geleden seks toch nog zwanger bent geworden maar als je het niet vertrouwd gewoon een second opinion vragen.. daar heb je gewoon recht op.. anders miss naar het echoburo gaan voor een onafhankelijke echo ? miss dat je daar dan meer hoort? kosten zijn waarschijnlijk voor jezelf tenzij je het via de huisarts speelt dat het medisch is.. te lang doorlopen is idd niet goed.. succes
gewoon naar een andere vk bellen. en anders een verwijzing vragen naar de gyn kan ook bij de huisarts
Idd als je straks overtijd bent.... En ik zou een ook een andere VK zoeken . Want een VK die niet naar je wil luisteren, heb je niks aan.
bij de echo wete ze het ook al maar daar komen ze met jaa de computer geeft dit en dat aan en de baby zit precies in schema maarja die maand heb k gewoon niks gedaan en volgens hun wel en dan krijg je te horen van jaaa ik was er niet bij
Hun zeggen dat de eerste 12 weken elk baby'tje even groot is, daar is een schema voor en daar zullen ze zich wel aan vast houden. Anders leg je je situatie voor aan de VK van het forum?
Ja dat weet ik dat hebbe ze mij ook uitgelegd in het begin maar ik ben erachter gekomen en was ik al 20 weken verder dus is het toch raar dat ze zicht nu vasthouden aan de echo terwijl het eerst niet 100% was?
Contact opnemen met je HA en een nieuwe verloskundige opzoeken. Het is namelijk niet ok want je maakt je ook nog zorgen en voel je niet prettig bij de verloskundige. En zij zal je bijstaan bij de bevalling....als de relatie niet goed zit moet je dat niet willen. Gewoon op zoek gaan naar een andere en vanaf het begin vragen of ze naar je verhaal wilt luisteren en advies kan geven...Succes.
OMG das waar ook nog dat ze me bijstaan bij de bevalling:S shit man jaa en hoe opzoek naar een andere vk want laatste wie ik erbij wil hebben is 1 van hun