Gewoon ff nieuwschierig, Wie heeft de kinderbijslag al binnen gekregen? Ik nog niet,onze bank is op maandag niet zo snel Liefs Wendy
ik heb abn end aar word iedere dag geld gestort na 12 uur dus ik ken het pas zeggen om 12 uur hahahahaha
Ik zou werkelijk geen idee hebben. Weet echt nooit wanneer dat komt. Maar als ik jullie zo hoor binnenkort dus.
Ik weet ook nooit wanneer de kinderbijslag komt Komt wel goed uit, kan ik nieuwe schoenen voor Iman kopen.
Hier zijn ook nieuwe schoenen en kleding nodig voor de kids. Je kan op de site van kinderbijslag inloggen met je digi code. Dit heb ik gedaan en bij mij is het over gemaakt. Heb het alleen nog niet op mijn rekening. Zal dus wel komen vandaag.
weet niet hoe het in nederland zit maar in belgie storten ze dit tussen de 5de en de 10de van de maand, bij mij staat het rond de 7de meestal op als der geen weekend tussen valt
nee ladyrast dat komt van een onafhankelijkfonds en dat hangt ook af van het werk waar je dat aanvraagt welk fonds dat is ( der zijn der verschillende)