Hallo allemaal Ben vorige week bevallen van een gezond mannetje. En ik hebt zo'n leuk kado gekregen van m'n zusje dat ik 't ff aan jullie kwijt wilde. Het is een boxkleed van verschillende stofjes heel leuk en 4 witte vlakken heeft m'n zus laten bedrukken met het geboortekaartje, een afdruk ven het voetje van Matz en 2 foto's van Matz. Een alleen en een met ons de trotse ouders. En je kan het kleed ook ophangen want het heeft ook opbergzakken dus ik heb 'm nu boven de commode staat echt heel leuk. Ik had 't nog nooit gezien, ik vond 't zo origineel. Ik heb nu voor m'n dochterje ( bijna 2 ) er ook een besteld voor op haar kamertje. Het is van Patch&Print ik denk dat als je de naam googled, ze wel vindt.
Ik heb even gekeken, onwijs leuk zeg http://www.patch-printkraamkado.nl/ ik ken zoiets wel van www.geboortekleed.nl die hebben ook leuke dingen
Tjee, wat zijn jullie achterdochtig zeg. Maar Matz is inderdaad 10 dagen. Maar de bevalling voelt als een week geleden als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed 't leek me een leuke tip Groetjes Sabine