Hallo allemaal, Ik zit met een probleem. Mijn dochter van drie is deze ochtend wakker geworden met 39 graden koorts waardoor ze niet naar de kinderopvang kan. het probleem is alleen dat vanmiddag de crematie van mijn opa is. Heb al aan iedereen in mijn omgeving gevraagd of ze op kunnen passen maar uitgerekend vandaag kan niemand. mijn broertje is nu in zijn vriendenkring na aan het vragen of er iemand op kan passen maar het begint er op te lijken dat ook dat niets wordt. Wat nu? Thuisblijven? Kleine meenemen? Moet er wel bij zeggen dat ze wel altijd vrolijk en levendig is wanneer ze koorts heeft maar vind haar nog veel te jong om mee te.nemen. Wat nu?????
Ach wat vervelend voor je. Mijn ervaring is dat ik altijd kan overleggen met het kdv. Bel ze even en leg je probleem voor. Misschien mag ze dan vanmiddag wel komen?
Idd als ze zich verder goed voelt even overleggen met kdv,eventueel met zetpil. En anders zou ik d'r toch meenemen.
Indd als ze zich goed voelt zou ik haar alleen even tijdens de crematie brengen en daarna weer halen .
Ik zou vragen bij het KDV of ze voor de tijd dat jij naar de crematie moet even mag komen. Vragen kan altijd toch
Bedankt voor de reacties. Kinderopvang gebeld en omdat ze zich niet ziek.gedraagd mag ze komen! Nogmaals bedankt.