Ik kijk ook even mee vrijdag word de kleine 1 jaar dus moet deze week in iederegeval voor vrijdag cadeautjes halen
Ik zag van de week zoiets leuks bij een vriendin, zij had voor haar zoontje het spel "hopla" gekregen. Dat is een spel wat ze kunnen spelen van 6 maanden tot 2 jaar. Je kunt het steeds moeilijker maken, maar het begint met een konijntje op batterijen wat met tussenpozen hopla zegt. Je kunt het verstoppen en je kindje moet het dan zoeken. Mijn dochter is bijna 1 en ze vond het fantastisch leuk. (ik zelf ook...) dus ik heb het gelijk op haar lijstje gezet. Daarnaast staan daar op: houten speelgoed zoals een duwstok, een trekfiguur, vormenplank, ringenpiramide, kralenframe, hamertje tik, zo'n simpele puzzel met knopjes, boekjes, emmertje en schepje voor de zomer, kleding en wat assecoires voor haar kamertje. Zelf geven we inderdaad de wheelybug.
mijn zoontje heeft het boomhuis van v-tech die is echt geweldig, en een fietsje met een duw-stang, die kan vanaf 10 maand en kun je helemaal ombouwen
http://www.vandijktoys.nl/ hier staan ook leuke kado's op. Wij geven onze dochter een tafeltje en stoelje. Kan ze straks aan spelen. Van opa en oma een 3 wieler met duwstang. Verder hebben we aangegeven nuttige kado's waar ze wat langer iets aan heeft. Een loopfietsje voor binnen vind ik ook wel wat.
Wij hebben ook al een loopauto en ookal loopt Tedje goed, hij gebruikt em heel veel. Wij hebben de babywalker van fisherprice. Tedje krijgt van ons een nieuwe autostoel.