Autostoeltje, welke?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

ik was gisteren op zoek naar een Autostoeltje maar jeetje wat zijn die krengen duur, nou maakt het mij niet uit hoeveel het kost want het belangrijkste is natuurlijk de veiligheid maar gisteren werd er een stoeltje aangesmeerd van €239 is dit nou duur of zijn die dingen allemaal zo hoog geprijsd, en hebben jullie al een stoeltje? en zo ja welk merk, en een hoeveel koste die als ik vragen mag :oops: ... ben ff info aan het inwinnen over hoe en wat....

Liefs Chantal

2. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Wij hebben vorige week één bij Halfords gekocht van Maxi Cosi voor €79. Ook getest en goedgekeurd...
    ;)

3. chantie

chantie Lid

9 jul 2006
    21
    0
    0
    Overijssel
    Hallo Emmaatje,

Het stoeltje dat jullie hebben gekocht is dat voor een kindje van 9-18 kg.of voor 15-36 kg.? Ben wel benieuwd want 79 euro voor een stoelje is goedkoop. Wij zijn ook een beetje al aan het rondkijken vandaar.

Groetjes

4. chantal1984

zo dat scheelt inderdaad veel met die autstoel die ik heb gezien, de stoel die ik trouwens had gezien die kon je gebruiken tot zijn 3a 4 jaar want deze kon je verstellen en het was het nieuwste model...

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb ons autostoeltje bij de hema gekocht.. was toen dacht ook 79 euro.. en is ideaal vinden wij hij kan op een lichtstan en ze zit er heerlijk in... hij is zelfs af ent oe in de aanbieding voor maar 65 euro..:)

6. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Wij hebben voor in de auto van mijn vriend de maxicosi tobi, daar rijden we meeste in als we met het gezin weg gaan. In mijn auto heb ik de autostoel van de hema. Is nu in de aanbieding voor 70 euro en is helemaal goedgekeurd!

7. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    @alkievalkie: is het een fijne autostoel en kan hij in ligstand? Wil er namelijk ook 1 kopen :)

8. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    van de Halfords is vanaf 9 kilo tot 18 kilo (dus ook tot een jaar of 3) en kan in 4 verschillende standen. Dus ook lekker "liggen". Ik zag later die van de Hema, en daar zat een "hoofdverkleiner" bij (niet om het hoofd te verkleinen, maar om de kleinere hoofdjes te ondersteunen :) )
    Dat vond ik daar dan wel weer handiger aan!Maar ja...toen hadden we hem al ;)

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Bij Gardo hebben ze momenteel ook wat stoeltjes in de aanbieding, op de website staat een folder.

10. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Wij hebben de tobi (vanaf 9 kilo) en die kostte 219 euro. Kleuren van het vorige jaar, dat scheelde iets.

En tuurlijk zijn alle stoelen goedgekeurd maar je hebt nog wel verschil in testen. De tobi kwam toen als beste uit de test, samen met een rodi (maar die was net zo duur). En ik hoef niet op een euro te kijken, dus neem ik de beste stoel. Maar dat is allemaal personolijk natuurlijk.

11. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Wij hebben ook de maxi cosi Tobi black reflection.
    Ik vind het erg belangrijk dat het stoeltje veilig is en dat sem er ook in goed zit!Aangezien wij veel op pad zijn!
    Nu is de maxi cosi tobi bij de prenatal in de aanbieding voor €200 ipv €269....

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    We hebben de autostoeltjes bij de Hema gekocht, voor 80 euro (zijn nu in de aanbieding voor 70 geloof ik).
    Prima stoeltjes en lekker een neutrale kleur.

13. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier voor elke leeftijdscategorie nog maxi cosi gehad.......maxi cosi cabrio......maxi cosi tobi en nu voor de oudste de maxi cosi rodi xr
    hele fijne stoelen

heb ooit een keer toen mijn eerste zoontje uit de maxi cosi ging een stoeltje van mijn schoonouders gekregen van pak um weg 50 euro.....maar die viel bijna uit elkaar en vond er slechte bescherming opzitten dus die hebben we gauw teruggebracht en zelf een maxi cosi gekocht..........maar er zullen vast ook goedkopere zijn die wel goed zijn maar deze was echt triest

14. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Wij hebben de maxi cosi tobi gekocht bij prenatal was afgeprijst voor 200 euro. Hij kan er nog lang niet in maar vond het een te groot prijsverschil om er mee te wachten.

15. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Leonietje: Ja is een fijne stoel (die van de hema toch?)en kan in ligstand! Nog meer in ligstand dan de maxi cosi tobi!

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Gisteren de Tobi gekocht voor 200 euro, ja een bak met geld, Het is een degelijke stoel en geeft mij een goed gevoel. Voor mijn auto moeten we er ook nog 1 hebben. Ik denk aan die van de Hema.

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    die van de heme vind ik persoonlijk echt een aanrader wij hebben er een hoop plezeir van... kleine zit er als een prisnesje in

18. chantal1984

Die ik nu dus heb gezien was het nieuwste model van Rodi, ik had hem ook nog in de tobi neergezet maar daar zat hij niet lekker in, dat zag je gewoon aan hem.....

Maar ik ga morgen maar eens kijken bij de hema, ik kijk op zich ook niet nauw op een euro maar het verschil tussen 219 en 70 vind ik wel een hee groot verschil...

Thanx iig voor alle antwoorden ben alweer wat wijzer geworden...

19. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Heb hem net van de Hema opgehaald! Ziet er goed uit!

20. Hier nog een tip van mij die er niet tussen stond!
    Wij hebben de Römer King Plus gekocht van 189 euro bij de Babydump. Werd ons aangeraden, kwam nu beter uit de test dan de Maxicosi Tobi! En scheelt weer wat in prijs! Hier zit ook een mooie hoofdverkleiner in, wat erg lekker zit, vooral als ze nog wat kleiner zijn! En deze kun je heel makkelijk vastzetten en in een andere auto verplaatsen! Echt een aanrader dus!

Deel Deze Pagina